Router til tele2?
Fra : Nikolas \(2200\)

Dato : 10-11-03 11:05

Kan denne router bruges til en tele2 ADSL linie med en fast ip ?
Eller skal det være til kabel nettet, og ikke telefon nettet ?

Mvh Nikolas

Linksys EtherFast BEFSR81
Type: Cable/DSL Router with 8 ports Switch
Speed: 10Mbps WAN / 10/100Mbps LAN
WAN: 1x RJ-45 port
LAN: 8x RJ-45 ports
Standard: 10BaseT/100BaseTX
Incl. AC Power Adapter, Power Cord & User Guide

Fra : peter

Dato : 10-11-03 11:57

ja

Fra : Jens

Dato : 10-11-03 12:43

"peter" <peterbaFJERNDETMEDSTORT@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> ja

Ja til hvad ?
At den kan bruges til tele2?
eller at den kun kan bruges til et tv kabel net?

Mvh Nikolas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-11-03 15:36

"Jens" <jens56@FJERNhotmail.com> wrote in message news:3faf79c6$0$29303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Ja til hvad ?
> At den kan bruges til tele2?
> eller at den kun kan bruges til et tv kabel net?

cable/dsl alt med et ethernet interfase

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 10-11-03 15:38

> [...]
> LAN: 8x RJ-45 ports
> Standard: 10BaseT/100BaseTX
> Incl. AC Power Adapter, Power Cord & User Guide

ja den burde kunne bruges.

Kører selv med Linksys router/4 port switch (BEFSR41) på en Tele2,dog med
dynamisk ip.
Men der er i min router opsætning til fast ip såååå mon ikke din osse har

Fra : Jens

Dato : 10-11-03 23:33

"[SANTA]-Cinnober" <123@456.78> skrev i en meddelelse

> Men der er i min router opsætning til fast ip såååå mon ikke din osse har

En udbydder der tildeler fast ip forlanger ofte at man kører dhcp
alligevel..........

Mvh Jens