Monty Python (episoder) uden Cleece ?
Fra : Peter Heide

Dato : 10-11-03 01:40

Er de en fan af denne serie der kan fortælle mig i hvilken af
de 4 nedenstående serier af Python episoder hvor Cleece
IKKE medvirkede ?

a.. Series One (1-13), aired 5. Oct 1969 - 11. Jan 1970
a.. Series Two (14-26), aired 15. Sep 1970 - 22. Dec 1970
a.. Series Three (27-39), aired 19. Oct 1972 - 18. Jan 1973
a.. Series Four (40-45), aired 31. Oct 1974 - 5. Dec 1974

a.. mvh Peter

Fra : Thomas

Dato : 10-11-03 08:56

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message news:<R6Brb.8116$uk6.6831@news.get2net.dk>...
> [...]
> a.. Series Three (27-39), aired 19. Oct 1972 - 18. Jan 1973
> a.. Series Four (40-45), aired 31. Oct 1974 - 5. Dec 1974

Som enhver Python-fan ved, så holdt John Cleese op efter den tredje
omgang, så derfor er han ikke med i de sidste seks episoder.

Senere blev de dog gode venner igen, og lavede adskillige vidunderlige
film og teatershows.

VH

Thomas

Fra : Peter Heide

Dato : 11-11-03 00:33

Hej Thomas,

Tak for hjælpen.

Som Python-fan kan du måske hjælpe mig med dette:

Hvad hedder den sketch hvor John Cleece bliver interviewet til
tv-program. Kan ikke huske hvad det gik ud på, men han virker
ret hjernedød og fortæller et par gange at han har planer om
at åbne en butik (butique ).

Jeg tror selv det er en af de tidligere afsnit men jeg er ikke
sikker.

Fra : Christina Estrup

Dato : 11-11-03 08:51

Peter Heide wrote:
> [...]
> at åbne en butik (butique ).
>
> Jeg tror selv det er en af de tidligere afsnit men jeg er ikke

Den er fra afsnit 11 (1. sæson), så vidt jeg kan se. Det er vist en del af
'The Agatha Christie Sketch'

Der ligger et manus til afsnittet på
http://www.ibras.dk/montypython/episode11.htm

--
Christina Estrup

Fra : Peter Heide

Dato : 12-11-03 19:38

christina,

det var den vill ha' fat i....så....tak for hjælpen.
den havde jeg ikke fundet uden hjælp.

mvh peter

Fra : Thomas

Dato : 11-11-03 09:00

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message news:<ceVrb.5391$e51.3928@news.get2net.dk>...
> [...]
> tv-program. Kan ikke huske hvad det gik ud på, men han virker
> ret hjernedød og fortæller et par gange at han har planer om

Jeg kan godt huske sketchen, hvor "butique" er det gennemgående ord
(sikkert en parodi på de hjernedøde modefolk, eller fodboldspillere
der vil have en tøjbutik!) men jeg kan altså ikke lige stedfæste den
præcis.

Jeg vil gerne undersøge det, men du kunne også prøve en af de utallige
ínternationale Python-fansider.

VH

Thomas