Bedste sted at købe hendoldsvis DVD-film
Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-11-03 01:39

Jeg har først for ganske nylig købt en DVD-afspiller, og kender derfor
intet til markedet. Hvem er billigst med DVD-film? Hvad med TV-serier?

Gerne udenlandske butikker, og det gør ikke så meget med lidt lang
leveringstid. Til gengæld er jeg da interesseret i at høre om butikker
med stort udvalg, altså dem som ikke kun har det nyeste og mest populære.

--
Peter Knutsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-11-03 02:25

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> leveringstid. Til gengæld er jeg da interesseret i at høre om butikker
> med stort udvalg, altså dem som ikke kun har det nyeste og mest populære.

Jeg tror mest at det er www.cd-wow.com som er billigst med serier.. film
skulle de være "dyre" med..

Hvis jeg står og skal købe en eller anden serie/film bruger jeg ofte 2-3
minutter på at søge siderne, som http://shopping.zoidberg.dk/ linker til,
igennem.. man kan hurtigt spare mange penge

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 10-11-03 13:39

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror mest at det er www.cd-wow.com som er billigst med serier.. film
> skulle de være "dyre" med..

Jeg synes ikke de er dyre, tværimod. Husk på at prisen på filmene inkluderer
fragt helt til Danmark!

M.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-11-03 14:21

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> escribió

> Jeg tror mest at det er www.cd-wow.com som er billigst med serier..
film
> skulle de være "dyre" med..

huh? De er da nogle af de billigste hvad angår DVD film. Specielt
hvis man køber fra dere .hk side bliver det billigt.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-11-03 20:57

> "Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> escribió

> film
>
> huh? De er da nogle af de billigste hvad angår DVD film.

Hmm ok, synes bare at have hørt herinde, at de ikke var de billigste med
film.. Jeg har kun selv bestilt serie derfra, og dog, i dag bestilte jeg
LOTR2 extended osv.. Det var ok billigt.. Håber den er med danske tekster..

Det er forresten Sjovt.. Bestiller man film fra CD-WOW kan man vælge hvilken
valuta beløbet skal trækkes i.. Vælger man USDollars eller Hong Kong Dollars
kommer det til at koste 260,50 kroner.. Vælger man deriod Danske Kroner skal
man af med 266kr.. Vælger man Australske Dollars koster det 270kroner og i
midten ligger New Zealand med 268, Norske 267, Svenske 266, engelske 264 og
øvro 264kroner.. Så hvis man bestiller mange film kan man jo lige regne lidt
og se hvilken valuta som giver den billigste pris.. Og så kombinere det med
den rabatkode som fratrækker 1,5 £..

>Specielt hvis man køber fra dere .hk side bliver det billigt.

Hvordan vælger man om man vil handle med den engelske eller den Hong
Kong'ske? Og kommer der så told på når det er fra Hong Kong?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-11-03 21:45

> Hvordan vælger man om man vil handle med den engelske eller den Hong
> Kong'ske? Og kommer der så told på når det er fra Hong Kong?

Hong Kong-siden hedder http://www.cd-wow.com.hk. Fremgangsmåden er
fuldstændigt ligesom .com-siden. Der kommer heller ikke nogen ekstra
regning.

Der findes i øvrigt også en tysk, en amerikansk og en svensk side. De virker
dog en smule dyrere end .com og .hk.

MVH
Jens

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 10-11-03 22:09

> [...]
> film.. Jeg har kun selv bestilt serie derfra, og dog, i dag bestilte jeg
> LOTR2 extended osv.. Det var ok billigt..

OK billigt? Det er da meget billigt. Man kan (inkl. fragt) købe billigere
hos f.eks. amazon.com i USA, men kommer der told på i DK (og det kom der de
sidste to gange jeg købte noget fra amerikanske net-butikker) så bliver det
dyrere...

> Håber den er med danske tekster..

Hvor er det dumt de ikke oplyser om den slags!

Hvad er det for en rabatkode?

Mikkel

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-11-03 22:56

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Hvad er det for en rabatkode?

http://www7.cd-wow.com/index_2.php?affid=12685&pp_nr=2 - her er der
automatisk trukket £1,50 fra de fleste priser.

http://www5.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12594_0&affid=12594 kan
bruges til at bestille en rabatkode på £1,50 til én dvd eller £1,00 til én
cd. Du får den sendt direkte til den mail-adresse, du opgiver. Du kan kun
bestille én rabatkode pr. mailadresse.

Man kan kombinere ovenstående ved at gå ind på siden v.h.a. det øverste link
og så indtaste sin tilsendte rabatkode, når man kommer frem til betalingen.
Vær dog opmærksom på, at på de billigste dvd'er giver rabatkoderne enten
mindre eller slet ingen rabat. Man kan altså samlet opnå £3,00 besparelse.

MVH
Jens

Fra : Rune Jensen

Dato : 10-11-03 07:44

> [...]
> leveringstid. Til gengæld er jeg da interesseret i at høre om butikker
> med stort udvalg, altså dem som ikke kun har det nyeste og mest populære.

Film se disse sider:

Sammenlign priser...
http://www.dvdpriser.dk/
http://dk.kelkoo.com/b/a/c_148401_film.html

Andre billige sider
http://www.axelmusic.dk/ (Club Racoon)
http://www7.cd-wow.com/index_2.php
http://www.dvdpusheren.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-11-03 13:23

On Mon, 10 Nov 2003 07:43:52 +0100, "Rune Jensen"
<:fjern:blaze@esenet.dk> wrote:

>"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

>Film se disse sider:
>
>Sammenlign priser...