MS Windows
briani 27239
Min computer gik ned med et brag - Passwor~
Fra : SpookiePower

Dato : 10-11-03 00:32

Jeg køre med XP Pro og iaftes gik min computer ned
med et brag. Dag jeg genstartet den, anbefalede den mig
at jeg indsatte min XP cd og når menuen kom frem, skulle
jeg trykke 'R' for at genoprette systemet. Dette gjorde jeg
så, hvorefter jeg skulle vælge hvilket drev jeg ville genoprette
og bagefter skulle jeg skrive administrator password'et.
Jeg er godt nok selv oprettet som administrater på min
egen computer, men jeg tilføjede aldrig et password.
Hvad gør jeg nu ? For når jeg bare trykker enter uden at
skrive et password, siger den at kodeordet er forkert, prøv igen.
Hvad gør jeg ? Jeg er overbevist om at jeg aldrig skrev et
kodeord da jeg installerede XP

Fra : Bossy

Dato : 10-11-03 04:26

i så fald har du også skrevet et password da du installerede win xp

det kan jeg sige med sikkerhed , da jeg plejer at lade være med at skrive
et, af den grund

og når så den beder om admin kode kan jeg godt nøjes med at trykke enter

bossy