Kashmir filmen kommer nærmere
Fra : Thomas

Dato : 09-11-03 22:46

Som mange herinde sikkert ved, kommer der snart en film om Kashmir.
Den skulle vist have premiere midt i december, og den bærer titlen
"Rocket Brothers"...

Lige nu kan man se/downloade en trailer lige her :
http://www.trust-dvd.dk/Kashmir_Trailer_ADSL.mov

I klippet ser/hører man Kasper Eistrup spille noget af en Pink Floyd sang.
(Er det vist nok) Eller også er det en Roger Waters sang... (Kender ikke
rigtig noget til Pink Floyd)

Er der nogen der kan sige mig, hvad det er for en sang han synger??

Mvh. Thomas

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-03 23:02

Thomas wrote:

> I klippet ser/hører man Kasper Eistrup spille noget af en Pink Floyd sang.
> (Er det vist nok) Eller også er det en Roger Waters sang... (Kender ikke
> rigtig noget til Pink Floyd)

Kasper var ved at blive valgt som guitarist til Roger Waters' turné, men
blev det lige akkurat ikke. Så det er ikke usandsynligt at Kasper
spiller en Roger Waters sang.

/David

Fra : Thomas

Dato : 09-11-03 23:21

> Kasper var ved at blive valgt som guitarist til Roger Waters' turné, men
> blev det lige akkurat ikke. Så det er ikke usandsynligt at Kasper
> spiller en Roger Waters sang.

Jep. Det havde jeg jo også gættet på at det var... Men kender ikke så meget
til Waters
eller Pink Floyd... Så det var ikke lige en sang jeg kendte...

Ja valget stod mellem Kasper og en anden... Og det var så ham den anden der
blev valgt.
Ved ikke om man skal sige desværre eller heldigvis... *gg* Jeg er sgu glad
for at han blev
hjemme og lavede musik med Kashmir... Ellers skulle man jo have ventet endnu
længere på
en plade fra deres side...

> Det er "Comfortably Numb" fra The Wall. Et sublimt nummer.

Sidder lige og hører det nu... Det lyder sgu ok...

Mvh. Thomas Elbo
http://come.to/fjongkashmir

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-03 23:05

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 08:26

> Som mange herinde sikkert ved, kommer der snart en film om Kashmir.
> Den skulle vist have premiere midt i december, og den bærer titlen
> "Rocket Brothers"...

Og så er der de heldige der har bestilt billetter til forpremieren i dagmar
den 16. november

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-11-03 14:17

Og der er faktisk billetter tilbage, stadigvæk :) - desværre har jeg hørt en
lille pålidelige fugl synge om at Kashmirdrengene ikke selv møder op :(..

Har iøvrigt lige smidt en stak af mine billeder på http://rosenauer.dk af
dem - http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Kashmir hvis nogle
vil se dem =)

/Martin
http://rosenauer.dk

"Øistein Wind Willassen" <oistein(dot)wind(snabel - a)gmx(dot)net> skrev i
en meddelelse news:3faf3d93$0$29351$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-11-03 20:13

rosenauer.dk wrote:

> Og der er faktisk billetter tilbage, stadigvæk :) - desværre har jeg hørt en
> lille pålidelige fugl synge om at Kashmirdrengene ikke selv møder op :(..

Billetter til hvad?

/David

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-11-03 22:27

Subject, Rocket Brothers, i Dagmar Teatret..

Mvh,

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-11-03 23:24

rosenauer.dk wrote:

> Subject, Rocket Brothers, i Dagmar Teatret..

Men den kommer vel op i forskellige biografer, over en periode?

/David

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 11-11-03 16:49

> Men den kommer vel op i forskellige biografer, over en periode?

Ja det tror jeg. Den kommer i hvert fald i panorama biografen i slagelse til
næste år.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-11-03 23:28

rosenauer.dk wrote:

> Subject, Rocket Brothers, i Dagmar Teatret..

Jeg kan iøvrigt ikke finde filmen på deres hjemmeside.

/David

Fra : rosenauer.dk

Dato : 11-11-03 11:24

Ring til dem