sjov med katten :)
Fra : TDJ

Dato : 09-11-03 20:55

Her er lidt gratis inspiration og underholdning til lidt
"Denmarks funniest home video" (selv om der jo ikke er børn som
slår sig *G*)

* få fat i en laserpointer og lys foran katten. De kan slet ikke
stå for den røde plet.

* sæt katten foran en (stor ?) computerskærm og træk et vindue roligt
rundt på skærmen. Få kattens opmærksomhed ved at prikke på skærmen.
Min forsøger ivrigt at fange vinduet.

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 09-11-03 21:37

"TDJ" <myicq@gmx_fjernmig_.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> * sæt katten foran en (stor ?) computerskærm og træk et vindue roligt
> rundt på skærmen. Få kattens opmærksomhed ved at prikke på skærmen.

Hej

Pas nu på kattens øjne med den laserpointer, du skal være forsigtig med
sådan en.

Hvad med en alm lille bold ?

Mvh Kim

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 09-11-03 22:00

Kim Bengtsson skrev i en meddelelse...

> Pas nu på kattens øjne med den laserpointer, du skal være forsigtig med
> sådan en.
>
> Hvad med en alm lille bold ?

Eller alternativt en lommelygte - eller fange solen med sin urskive
(sidstnævnte bliver nok ikke aktuelt de første par dage ) - de muligheder
plejer at virke herhjemme til stor morskab for alle.

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : zasha

Dato : 09-11-03 22:38

"Kim Bengtsson" <kim.frydendahl@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "TDJ" <myicq@gmx_fjernmig_.net> skrev i en meddelelse
> klip

<klip>
> Pas nu på kattens øjne med den laserpointer, du skal være forsigtig med
> sådan en.
>
> Hvad med en alm lille bold ?
>
> Mvh Kim

Må give topkarakter til lasertingen, mine katte bliver helt vildt bare de
hører jeg rører den (det er faktisk en nøglering med laser i)

Da de er vilde med at fange den røde "plet", er det jo rimeligt dumt (på
alle måder) at "sigte" efter deres øjne...så kan de jo ikke se den :o

Til gengæld ....op og ned af gulvet og... væggene, hvis man altså ikke er
alt for øm for sit tapet *heheheeeeee* -dét er succes!

Det er faktisk det eneste legetøj, de overhovedet gider i mere end 2
sekunder. Bolde er overhovedet ikke interessante...slet ikke, niksen...
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Prinz Ali

Dato : 10-11-03 18:04

> Da de er vilde med at fange den røde "plet", er det jo rimeligt dumt (på
> alle måder) at "sigte" efter deres øjne...så kan de jo ikke se den :o

Lyset fra laserpointern kommer jo ind i øjet hvis de kan se den på
gulvet/vægen, og det er jo stærkere lys og deres øjne er vel mere
lysfølsomme, men de bliver sikkert ikke blinde af en lille smule leg ,-)

-Ali

Fra : Frodo

Dato : 09-11-03 23:02

klip

> * sæt katten foran en (stor ?) computerskærm og træk et vindue roligt
> rundt på skærmen. Få kattens opmærksomhed ved at prikke på skærmen.
> Min forsøger ivrigt at fange vinduet.

Et vindue????? Vi har 2 killinger som snildt kan "vælte" skærme bare for at
fange pilen
Før dem var det fedt finger som var problemmet på skærme, nu er detkillinge
næser*LOL*

/Frodo