MS Windows
briani 27239
Network Bridge under Network Connections?
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 09-11-03 19:59

Under Network Connections i Control panel er opstået 2 punkter jeg ikke har
set før i min WinXP installation:

Network Bridge og 1394 connection

Hvor er de kommet fra så pludseligt og hvorfor og hvad er deres funktion?
Har hidtil kun haft en Local Area Connection.

Er på nettet via en D-Link DI804 router og Stofanet.

/Anders

Fra : Michael Trolle

Dato : 09-11-03 20:07

"Anders Lau Mandsholm" skrev i en meddelelse
> Network Bridge og 1394 connection

Har du en Ir port? 1394 plejer at være IR...

/Trolle

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 09-11-03 20:12

"Michael Trolle" <michaeltrolle@esenet.dk> wrote in message
> "Anders Lau Mandsholm" skrev i en meddelelse
>
> Har du en Ir port? 1394 plejer at være IR...

Nej, ingen IR. Men Firewire til en ekstern HD. Netkort er et onboard 3com
gigabit. Bundkort: ASUS A7V600.

/Anders

Fra : Jens

Dato : 10-11-03 00:59

"Anders Lau Mandsholm" <mitfornavn@mitefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, ingen IR. Men Firewire til en ekstern HD. Netkort er et onboard 3com
> gigabit. Bundkort: ASUS A7V600.

1394 = firewire.

Mvh Jens

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-11-03 01:01

Anders Lau Mandsholm (mitfornavn@mitefternavn.dk) skrev følgende:
> "Michael Trolle" <michaeltrolle@esenet.dk> wrote in message

> Nej, ingen IR. Men Firewire til en ekstern HD. Netkort er et onboard
> 3com gigabit. Bundkort: ASUS A7V600.

1394 er dit firewirekort. Hvis du har delt dit firewire drev vil den lave
den "bridge" mellem dit firewirekort og netkort. (Tror jeg :) )

- Martin