Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nybegynder.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 09-11-03 19:39

Hejsa NG.

Jeg overvejer efter utallige opfordringer, at starte som "pro" amartør
fotograf. Jeg har dog aldrig haft noget med større foto apparat at gøre, kun
"almindelige" foto udstyr.

Mit spørgsmål er nu, hvad jeg skal købe hvis jeg skal have noget ordenligt
kram, uden at det koster en masse penge.

Mit ønske er at det skal være digital, men ud over det er der ikke noget.

Hvad vil i anbefalde, og evt. noget brugt???

/Kenneth Koustrup

Fra : Morten Bested

Dato : 09-11-03 19:55

Du må nok hellere skrive hvor penge du har tænkt dig at bruge på det. Der
kan fås digitalt spejlrefleks fra ca. 8000 og opaf. Et godt bud på noget
lækker kram er et Canon EOS 10D, som er faldet en hel del i pris og man får
derfor meget for pengene.

Fra : Søren Blom

Dato : 09-11-03 23:57

> "Kenneth Koustrup" <kk@SLETMIGfhn..dk> skrev i en meddelelse

> kun

Det kommer også meget an på, hvad du ønsker at fotografere. For er det
studie optagelser du vil arbejde med, så kommer du efter min mening ikke
uden om et mellemformat kamera, skal sådan et være digitalt kan du begynde
med at tage et lån i huset

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-11-03 00:06

Kenneth Koustrup wrote:

> Hvad vil i anbefalde, og evt. noget brugt???

Hvis du ikke har tjek på, hvilket udstyr en proff. fotograf har
brug for, så ville det nok være det smarteste, at du starter med
at uddanne dig til fotograf, når det er på plads, så kender du
nemlig det præcise svar på dit spørgsmål...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen