MS Windows
briani 27239
XP emulere WIN95/98
Fra : Langkjær

Dato : 09-11-03 19:28

Hej

Jeg syntes jeg har læst/hørt om at XP kan emulere WIN95/98. Er dette
korrekt, og hvordan?

/Langkjær

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-11-03 19:34

Langkjær wrote:
> Jeg syntes jeg har læst/hørt om at XP kan emulere WIN95/98. Er dette
> korrekt, og hvordan?

Det kan den. Hvor godt det så virker er en anden sag. Jeg mener man skal
højre klikke på exe filen, og vælge fanen kompatibilitet. Resten burde give
sig selv...

--
Martin K

Fra : Pico

Dato : 10-11-03 00:35

Martin Kirschmeyer wrote:

> Det kan den. Hvor godt det så virker er en anden sag. Jeg mener man
> skal højre klikke på exe filen, og vælge fanen kompatibilitet. Resten
> burde give sig selv...

Jeg mener nu deet er en genvej man skal indstille og ikke exe filen,
men prøv at gå i "hjælp" i startmenuen og skriv kombatibel i søgerfeltet,
så får du en fin forklaring i første hit.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 10-11-03 16:13

Pico wrote:
> Jeg mener nu deet er en genvej man skal indstille og ikke exe filen,
> men prøv at gå i "hjælp" i startmenuen og skriv kombatibel i
> søgerfeltet, så får du en fin forklaring i første hit.

Jeg har lige prøvet. Man kan gøre begge dele... Altså både på genvejen, men
det virker også på en exe-fil!

--
Martin K

Fra : Langkjær

Dato : 10-11-03 16:56

> Jeg har lige prøvet. Man kan gøre begge dele... Altså både på genvejen,
men
> det virker også på en exe-fil!

Jep, tak for hjælpen.

/Langkjær