Hjælp?
Fra : Uncle Evil

Dato : 15-04-01 14:11

Hej NG

Er det mon på nogen måde muligt at gøre dette til standard for alle links på
ens sider:

onfocus="this.blur();"

-så jeg slipper for at sidde og skrive det ind i samtlige <a> tags?
(eks. <a href="mailto:vff@wanadoo.dk" onfocus="this.blur();">skriv til
mig</a> )

For dem der ikke ved hvad det er, kan oplyses at det fjerner den hvide
stiplede linje der kommer rundt om links når de bliver klikket på...

På forhånd tak

/Jakob a.k.a. "Formanden"

Fra : find clausen

Dato : 15-04-01 14:20

On Sun, 15 Apr 2001 15:11:13 +0200, "Uncle Evil" <jafj@hotmail.com>
wrote:

> Er det mon på nogen måde muligt

Hvis det er standard links, og ikke noget med "window open"
så kan du bruge:

<BODY onclick="self.focus();">

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Uncle Evil

Dato : 17-04-01 14:51

> Hvis det er standard links, og ikke noget med "window open"
> så kan du bruge:
>
> <BODY onclick="self.focus();">

Virker ikke...
Det er ganske almindelige links, som f.eks.

Hvis man istedet skriver

-så slipper man for den stiplede linje der kommer rundt om "skriv til mig" i
1ste eksempel.
Det kunne være rart at få det defineret een gang for alle, enten vha. css
eller i <body> på hver side, så at jeg, i tilfælde af mange links på samme
side, slipper for at skrive det ind i samtlige <a> tags

Den du foreslår har ingen virkning, så vidt jeg kan se med IE5.5 og derfor
prøvede jeg at skifte "self.focus();" ud med "this.blur();" og det virker en
lille smule, forstået på den måde, at den stiplede linje kommer "on click"
men bliver ikke siddende som det ellers er tilfældet, indtil man trykker på
et andet link. Den blinker nærmest lige på og af, hvis du forstår...

Håber det kan løses, hvis ikke her, er der så en der kan guide mig til den
rigtige gruppe?

Mvh./Regards
Jakob a.k.a. "Formanden"

Fra : find clausen

Dato : 17-04-01 15:42

On Tue, 17 Apr 2001 15:50:42 +0200, "Uncle Evil" <jafj@hotmail.com>
wrote:

> Virker ikke...

Det virker på den måde, at den stiplede linie forsvinder igen
når man letter trykket på musen ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/