Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Det var svært
Fra : Fums

Dato : 09-11-03 17:22

Jeg skulle have kigget lidt mere på ur og triptæller inden jeg kørte af sted
på fotosafari i dag. Jeg brugte ca. 1,5 time og kørte 20-30 km. gade op og
gade ned for at finde et godt motiv i dag. Der var flere ting jeg troede på
blev godt, men da jeg så fik billederne på skærmen var de slet ikke så gode
som displayet havde vist - øv.

Det blev derfor ikke et helt så godt billede som jeg ville have i dag, men
så forsøger jeg igen i morgen http://fums.dk/2003/11/index.htm#5

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Pico

Dato : 09-11-03 19:31

Fums wrote:
> [...]
> flere ting jeg troede på blev godt, men da jeg så fik billederne på
> skærmen var de slet ikke så gode som displayet havde vist - øv.

Det var da godt, jeg troede kun det var mit display der er optimistisk

> Det blev derfor ikke et helt så godt billede som jeg ville have i
> dag, men så forsøger jeg igen i morgen

Det giver jeg dig ret i, det er ikke min smag, men det er også noget
være noget du har kastet dig ud i
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Fums

Dato : 09-11-03 20:56

Pico skrev news:3fae897e$0$27358$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Det giver jeg dig ret i, det er ikke min smag, men det er også noget
> være noget du har kastet dig ud i

Det var en stor grim maskine som var helt belagt. Jeg tog 5-6 billeder, men
de blev bare ikke som jeg ville have. Senere fandt jeg 4 stabler paller som
jeg flittigt fotograferede, men autodimsen kunne ikke lide dem. Hvis det var
godt i forgrunden var de bagvedliggende slørede, og var det bagved liggende
godt var det forreste sløret... en dårlig oplevelse.

Fra : Pico

Dato : 10-11-03 00:02

Fums wrote:
> [...]
> ikke lide dem. Hvis det var godt i forgrunden var de bagvedliggende
> slørede, og var det bagved liggende godt var det forreste sløret...

Kan du ikke stille fokus og blænde manuelt så du kan styre det ?
Hvilket kamera har du ?
Pico
Fjern SPAM i adressen.