Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot A60 eller Olympus Camedia ~
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 09-11-03 16:44

Jeg har ca. 2000 kr, som jeg vil købe et digitalkamera for. Jeg har
forelsket mig i Canon PowerShot A60 (2.1 MP) til ca. 1800,-, men nu har jeg
også fået øje på Olympus Camedia C-350ZOOM (3.2 MP) til ca. 1900,-.

Jeg vil have et kamera, som kan tage billeder i en kvalitet, så jeg kan
fremkalde 10x15 papirbilleder efter det og være stolt af dem... Så skal det
være hurtigt og gerne med manuelle muligheder.

Har nogen en mening?

Tak!

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 09-11-03 17:51

Rasmus Jakobsen wrote:

> [...]
> fremkalde 10x15 papirbilleder efter det og være stolt af dem... Så skal det
> være hurtigt og gerne med manuelle muligheder.

Ja - hvis det er til 10x15 billeder er 2.1 MP nok. Når du gerne vil have
manuelle muligheder så er A60 så vidt jeg ved vinder blandt de to.

www.fotofun.dk har derudover A60 til 1710,- (m. Dansk manual) jeg har
købt mit A70 hos dem, og fik fin og hurtig garantiservice på det da der
var noget galt, så jeg tør godt anbefale butikken

mvh

Jesper Brunholm