Sikring af vinduer???
Fra : Ingemarie Hørander

Dato : 09-11-03 14:37

Jeg skal snart ha mig en lille perser... Bor på 1. sal med små
"staldvinduer", der åbnes udad (de er 47x47 cm) Vinduerne skal kunne
åbnes, samtidig med at der gerne skulle skærmes af for at katten evt
smuter ud... Hvordan sikrer jeg dem nemmest?

Håber på mange tilbagemeldinger!! :)

Med venlig hilsen
Ingemarie Hørander
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : goofy

Dato : 09-11-03 17:40

Hej Ingermarie
> [...]
> åbnes, samtidig med at der gerne skulle skærmes af for at
katten evt
> smuter ud... Hvordan sikrer jeg dem nemmest?

Vi har sikret vores vinduer med et insektnet. Jeg har købt dem i
Silvan ca. 130,00 kr. størrelse 130x130 cm
De sættes op men selvklæbende velco, og nettet " puttes" på, og
tages af når vinduet lukkes.
Vi bor ganske vist ikke på 1. sal, men vores misser må ikke komme
ud, og det har holdt dem inde, og de har IKKE forsøgt at ødelægge
nettet med deres poter.
Men og billig løsning når vores misser ikke må rende ud og vi
gerne vil have frisk luft ind. Det er nu 2 år siden vi " sikrede
det første vindue og der har ikke været uheld eller " udbrud"

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Jannie Ø. Rasmussen

Dato : 09-11-03 19:03

> [...]
> åbnes, samtidig med at der gerne skulle skærmes af for at katten evt
> smuter ud... Hvordan sikrer jeg dem nemmest?

Hej Ingemarie.

Jeg bor også i lejlighed på 1. sal, men jeg har ikke afskærmet mine
vinduer. Trods jeg har to katte, men de har aldrig prøvet på at hoppe
ud, dog heller ikke faldet ud. Det eneste de gør er, at ligge sig i
vinduet med poterne på karmet og kigge ud.

Men det er jo altid godt, at være på den sikre side

Med venlig hilsen
Jannie Ø. Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Stine Frandsen

Dato : 09-11-03 19:34

Hey.
Alt efter hvor meget du vil have vinduerne åbnet, kan jeg anbefale
"børnesikringer" til at skrue på. De koster ca. 70,- kr stk i en
tømmerhandel.

Stine