kattepoter på bilen
Fra : Camilla Smalby

Dato : 09-11-03 13:58

Vi bor i rækkehus og både vi og nogle af de andre i rækken har kat. Derfor
kan de lige så godt væres deres kat som vores - der sætter beskidte pote
aftryk på vores nabos bil.
Han har idag henvendt sig til os, fordi han er træt af de beskidte
poteaftryk på bilen. Forståeligt nok, det er irriterende og vores egen bil
og er også indtværet med poteaftryk. Han har sprøjtet med hjortetakolie,
hængt plastik op, sat bamser på bilen, men intet hjælper.
Hvad kan vi gøre for at afhjælpe problemet?

Fra : zasha

Dato : 09-11-03 17:48

"Camilla Smalby" <smalby@soroe.bynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hængt plastik op, sat bamser på bilen, men intet hjælper.
> Hvad kan vi gøre for at afhjælpe problemet?

Hvis I er på talefod med bil-ejeren, så vil jeg foreslå at du køber sådan et
bilovertræk til ham, det koster vel en "hund" sådan cirka.

Du får omkostningen, og han en smule besvær...men han slipper for kattepoter
:)

Det vil da kunne løse problemer med kattepoter...som iøvrigt er meget mindre
ødelæggende for billakken end mågeklatter :o
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : maz

Dato : 09-11-03 18:24

Camilla Smalby wrote:
> Han har idag henvendt sig til os, fordi han er træt af de beskidte
> poteaftryk på bilen.

Udover at jeg synes, din nabo er overhysterisk, så kan du tilbyde at vaske
hans bil en gang imellem - eller give ham et par flasker rødvin som
kompensation, hvis det vel og mærke er din kat, der sætter sine poteaftryk
på hans bil - og du er på talefod med ham
Desuden laver katte ikke ridser i billak, medmindre man skræmmer dem til at
hoppe ned
Herregud - det ER altså kun poteaftryk - ikke jordens undergang
Bilen bliver faktisk mere beskidt af en gang regnvejr end af et par
kattepoter....

Fra : Pia J

Dato : 09-11-03 21:18

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> wrote in message news:3fae7818$0$95058

> Herregud - det ER altså kun poteaftryk - ikke jordens undergang
> Bilen bliver faktisk mere beskidt af en gang regnvejr end af et par
> kattepoter....

Ikke helt rigtigt - jeg synes min bil er MEGET kønnere når det har regnet..

Men jeg har jo også hele 4 vagtposter som patruljerer derfra.

Pia

Fra : maz

Dato : 10-11-03 10:18

Pia J wrote:
> Ikke helt rigtigt - jeg synes min bil er MEGET kønnere når det har
> regnet..
Kan sgu' da ikke passe, Pia Bilerne bliver jo stribede, når det har
regnet...hihi

> Men jeg har jo også hele 4 vagtposter som patruljerer derfra.
Lækkert - så er du sikker på nogenlunde ensartet mønster og spredning

M/