Q: Ang. Worms 3D
Fra : JO

Dato : 09-11-03 12:13

er der nogen lige som mig der har problemer
med lan delen i worms 3d der er enorm tids
forsinkelse imellem to computere!
er der nogen mulighed for at det kan komme til at kører
lidt mere i real time istedet det det er enormt irreterende ?

mvh JO

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 09-11-03 15:20

Hejsa,

Der har altid været den tidsforsinkelse i Worms spillene.. i 3D er det dog
lidt ekstremt. Mine venner og jeg har spillet Worms3D meget over LAN indtil
nu, nogle gange opstår den, andre gange ikke...

De arbejder vidst på det via. en patch, som skulle udkomme ca. mandag.

Du skal lige være opmærksom på at det er p2p netkode, som gør at det er den
svageste maskine der sætter tempoet.. Jeg ved ikke om det har noget at gøre
med hvordan spillet kører..

- Jesper

Fra : JO

Dato : 10-11-03 19:29

"Jesper Christiansen" <raze@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> svageste maskine der sætter tempoet.. Jeg ved ikke om det har noget at

Noget nyt ang. den patch ?

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 11-11-03 00:21

Deres site (www.worms3.com / www.worms3d.com) er nede lige nu.. Så mit bud
er at enten er de ved at uploade patchen (de har nogle gange problemer ved
upload), eller også kommer den imorgen - som de også har sagt var en
mulighed..