Hvem pokker er Nathalia ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-11-03 12:05

HAR HUN TIDLIGERE INDSUNGET PLADER ?

Hvem pokker er hun egentlig, hende "Nathalia" som i øjeblikket nok er det
største danske musiknavn. Det eneste jeg ved er at hun synger sammen med
Richard Ragnvald på øjeblikkets populæreste danske plade: "En vej til mit
hjerte".

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-11-03 12:10

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fae1f16$0$29417$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> øjeblikkets populæreste danske plade: "En vej til mit
> hjerte".
_________

Hej Mig Selv

Nå ja o.k., lad os nu liiiige spise kage til. Den er godt nok ikke så
populær på statens radio. Der er den kun nr. 4, men på de danske
lokalradioers fælles hitliste er den den absolute topscorer. Den er
simpelsthen bare nr. 1.

Men skidt nu med det. Hvem filen er hun? - Hvilke hits har hun tidligere
haft?

Hilsen Åge

Fra : Alias

Dato : 09-11-03 16:51

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men skidt nu med det. Hvem filen er hun? - Hvilke hits har hun tidligere
> haft?

Jeg må desværre indrømme, at jeg aldrig har hørt om hende.
Kan du ikke lige selv opklare sagen for os og så poste den senere her i
gruppen?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-11-03 17:11

Alias <alias@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fae6275$0$69953$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg må desværre indrømme, at jeg aldrig har hørt om hende.

SV: Ups-sa-da, landeplagen hedder altså "En del af mit hjerte".

> Kan du ikke lige selv opklare sagen for os og så poste den senere her i
> gruppen?

SV: Johh, detttt.......

Hilsen Åge

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-11-03 18:50

> Men skidt nu med det. Hvem filen er hun? - Hvilke hits har hun
tidligere
> haft?

Hun har vis nok en gang strippet i rødekro, det var et stort hit!

Claus

Fra : Ole Thomsen

Dato : 09-11-03 18:59

Claus Tersgov wrote:

> Hun har vis nok en gang strippet i rødekro, det var et stort hit!

Jeg mener osse hun serverede til min nieces
konfirmation. Sød pige.

Ole Thomsen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 09-11-03 19:18

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener osse hun serverede til min nieces
> konfirmation. Sød pige.

Var det den samme fest, I var med til?
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 10-11-03 23:17

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in message
> Var det den samme fest, I var med til?

Muahhahahahahahahahahahahaah.

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Dallemusen

Dato : 09-11-03 20:38

Du kan se et billede af hende og Richard hvis du går ind på www.ragnvald.dk
og kig under nye tourfotos næsten helt nede...... Det er alligevel den
ringeste hjemmeside jeg har set i lang tid, den er langsom og så hader jeg
"kære lille mormor", men jeg håber det hjælper dig lidt på vej.

Og lige som en side bemærkning kan jeg fortælle at hun ser så ung ud at jeg
ikke tror hun har udgivet noget andet.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-11-03 21:12

Dallemusen <dvnielsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fae97d2$0$95103$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Du kan se et billede af hende og Richard hvis du går ind på
www.ragnvald.dk
> og kig under nye tourfotos næsten helt nede......

SV: Det kan jeg nu ikke se???

> en side bemærkning

SV: Haha

______________

Hilsen Åge

Fra : Dallemusen

Dato : 09-11-03 22:05

Har forsøgt at emaile dig billedet.....

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-11-03 18:54

> SV: Det kan jeg nu ikke se???

Hun er også svær at genkende med tøj på!

Claus

Fra : -V-

Dato : 10-11-03 23:14

Dallemusen wrote:
> Du kan se et billede af hende og Richard hvis du går ind på
> www.ragnvald.dk og kig under nye tourfotos næsten helt nede.

Prøv at se billedet af Kakkelbordet og Marc Rieper godt en trediedel nede af
listen....

Betænkeligt, som alle der poserer ved siden af RR har våde pletter på tøjet.

Scary. Very scary.

-V-

Fra : Alias

Dato : 10-11-03 23:30

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
af
> listen....
>
> Betænkeligt, som alle der poserer ved siden af RR har våde pletter på

ARGH...damn it!
Jeg kan ikke finde billedet. Mig se mig se!

Fra : -V-

Dato : 11-11-03 01:28

Alias wrote:

> ARGH...damn it!
> Jeg kan ikke finde billedet. Mig se mig se!

www.ragnvald.dk -> 'Nye Tourfoto's' -> 16. række billeder.

-V-

Fra : Alias

Dato : 11-11-03 14:25

> www.ragnvald.dk -> 'Nye Tourfoto's' -> 16. række billeder.

Ah, tak for det!

Vi kan altså konkludere, at Ragnvald er til begge køn!

Fra : Dallemusen

Dato : 11-11-03 21:05

"Alias" <alias@> skrev i en meddelelse
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ah, tak for det!
>
> Vi kan altså konkludere, at Ragnvald er til begge køn!

Hvis man altså kan kalde Marc Rieper for køn

Fra : Dallemusen

Dato : 10-11-03 11:01

Værsågod

http://www.geocities.com/dallemusen2003/IMG_0024.jpg

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : -V-

Dato : 10-11-03 12:50

Dallemusen wrote:
> Værsågod
>
> http://www.geocities.com/dallemusen2003/IMG_0024.jpg

Er det bræk eller savl på hendes trøje?

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-11-03 13:55

In news:3faf7bd6$0$9756$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
-V- <Diplomaten@snotmail.com> carefully typed:

> Er det bræk eller savl på hendes trøje?

Det er tis.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : -V-

Dato : 10-11-03 14:13

Sune Mika Salminen wrote:

> Det er tis.

Addddd........eller det der om muligt er værre..........

-V-

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-11-03 14:37

> Addddd........eller det der om muligt er værre..........

Det værste er da heldigvis ikke det på trøjen, men derimod det der står ved
siden af hende .....

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Dallemusen

Dato : 10-11-03 14:49

Hehe jeg er enig med det sidste indlæg.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3faf9486$0$27409$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-11-03 14:35

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det bræk eller savl på hendes trøje?

Det værste er da heldivis ikke det på trøjen, men derimod det der står ved
siden af hende .....

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-03 14:52

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3faf7bd6$0$9756$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Er det < o.s.v.

_________

Hun synger saft suseme godt. Har ikke hørt om at hun har indspillet plader
før. Hun bliver vel nok Danmarks nye Dorthe Kollo.
Men lad os nu se. Vi hørte jo f.eks. aldring mere til Sasja endda hun
syntes, at det var skønt at være til, da hun sang sammen med Bjørn på
70-er-slageren "Det er skønt at være til".

Fra : Alias

Dato : 10-11-03 20:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det bræk eller savl på hendes trøje?

Jeg tror, at det er savl!

Fra : Henrik S.

Dato : 10-11-03 16:23

Dallemusen wrote:
> Værsågod
>
> http://www.geocities.com/dallemusen2003/IMG_0024.jpg

Ehmm. Synger hun dansktop.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-11-03 20:08

> [...]
> Richard Ragnvald på øjeblikkets populæreste danske plade: "En vej til mit

Hej Åge

Dog uden at have hørt sangen, men kunne det være Dorthe Kollo's datter, som
jo også hedder Nathalie, og synger som en anden lille sangfugl.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-03 22:07

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fafe315$0$27470$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
som
> jo også hedder Nathalie, og synger som en anden lille sangfugl.

______

Arhhhh, Dorthe Kollos datter må vist være omkring 30 år. Denne nye Nathalie
skulle vist være omkring 15.

og til Henrik:

Ja, hun synger dansktop. Så`n noget i retning af Bjørn og Okay-stilen. Det
er som sagt hende som synger disse uger topslager i Danmark "En del af mit
hjerte", sammen med Richard Ragnvald.
Man hører den ustandseligt i de radioer som spiller "den slags musik som
folk vil have".

Hilsen Åge

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-11-03 18:56

> Arhhhh, Dorthe Kollos datter må vist være omkring 30 år. Denne nye
Nathalie
> skulle vist være omkring 15.

Så må hun jo slet ikke strippe!!

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-03 01:32

"Claus Tersgov" <xxtc342@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så må hun jo slet ikke strippe!!

Hvor gammel skal man være før man må strippe ?
Er den kriminelle lavalder nok eller skal man være "gamlere"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : -V-

Dato : 13-11-03 02:00

Claus Tersgov wrote:

> Så må hun jo slet ikke strippe!!

På dette tidspunkt føler jeg mig nødsaget til at forlange beviser for en
så...en så....en så..... forfærdende udtalelse.
I offentligheden og anstændighedens tjeneste naturligvis.

-V-

Fra : Dallemusen

Dato : 13-11-03 08:39

Øhh den seksueller lavalder er sat op til 16 og hvis jeg ikke tager meget
fejl så er de steder hvor folk normalt stripper underlagt en eller anden lov
om at man ikke må ansætte folk under 18 når der bliver udskænket alkohol,
men jeg er ikke sikker

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : -V-

Dato : 13-11-03 12:25

Dallemusen wrote:
> [...]
> eller anden lov om at man ikke må ansætte folk under 18 når der
> bliver udskænket alkohol, men jeg er ikke sikker

Grrr, det var jo ikke dén slags beviser jeg efterlyste....

-V-

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-11-03 22:59

Åge Halldorsson skrev bl.a.:
> HAR HUN TIDLIGERE INDSUNGET PLADER ?

Nej men du kan sikkert finde nogle gode billeder af hende et
sted. LOL

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.