Bliv rigtig campist ?
Fra : sten bo

Dato : 09-11-03 11:03

Drømmetur
Må jeg foreslå at man prøver et par x fra linket her
http://www.kimberleykampers.com/treks.html
--
mvh sten bo

Fra : Jens

Dato : 15-11-03 21:11

"sten bo" <fjernfjernsgos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Drømmetur
> Må jeg foreslå at man prøver et par x fra linket her
> http://www.kimberleykampers.com/treks.html
> --
> mvh sten bo

Hvad er en "rigtig" campist?

Findes der "forkerte" campister?

Ja - jeg spørger bare!

Mvh
Jens

Fra : sten bo

Dato : 16-11-03 08:17

"Jens" <lumombaNOSPAM@webspeed.dk> wrote in message news:<3fb68864$0$125$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "sten bo" <fjernfjernsgos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er en "rigtig" campist?
>
> Findes der "forkerte" campister?
>
> Ja - jeg spørger bare!

Hi Jens Det kan sku blie langt
Selv er vi er tilpas rastløse så vi for det meste bare er er 1 - 3
overnatninger samme sted - videre til nye horisonter.

- titlen var en obs om hvad der for nogle kunne blive lidt vinter
camping adspredelse. Samtidig syns jeg, at der er ved at gå for meget
fnidder i gr. og da vi her i huset har siddet og drømt lidt crocodille
dondie - ku der også være andre der der tænder på Australien. Syns at
gruppen ud over fnidder, også kunne komme med lidt inspiration - og er
der nogen der vil til Australien efter at ha kikket på linket, sku der
gøre mig lykkelig. Familie og venner har da gloet og drømt af flere
omgange. Der må være andre der har deres favorit drømmetur - hvis nu,
osv, og et par - kik lige - retur - ku da være spændende !

Mistert vi visioner og drømme ka vi li så godt "logge af".

- Lad os bare sige, En rigtig campist er selvfølgelig en der er på
camping en gang imellem. Og så er det vel en holdning til tilværelsen
- en natur elsker der finder ud af at overleve med de midler og
komfort man nu engang syns er nøvendig.

Og så er der alle mellemstadierne til strandhotel, feriebyer, osv hvor
man mest campere fordi man har en ide om at det må være familievenligt
eller billigt, eller hvad der nu er årsagen - mange ser nok et stort +
i alle faseliteterne til ungerne, og at de (for det meste) er 100%
aksepterede i miljøet og gerne må høres og ses.

Jeg vil dermed ikke rode mig ind i noget om normader og fastliggere.
Kan sagtens se glæderne ved at han en masse gode venner i et dejlig
miljø. ER - social og club orienteret og trives med de påvirkninger
der kommer der, og syntes også at debatten her i nyhedsgruppen - eller
andre steder er et krryderi og nødvendig - Dejligt når der kommer lidt
nyt på bordet, og jeg syntes stort set, at vi hver på sin måde, må ha
en masse ud af det. Også fra de kritiske røster og dem der er ret imod
et eller andet. Søger for, at argumenterne om ikke andet, de interne
holdes i orden, og at man tænker lidt mere over det man tror man
mener.
En ven sagde en gang, at jeg skulle være glad for øjginalerne - de
udvider rammerne - og når de er væk blir det dels kedeligt, men man
begynder også at lægge mærke til dig.
¨Tja. for meget og for lidt......

sten bo