køre webserver på ADSL
Fra : John Joe

Dato : 15-04-01 14:54

Kan man køre en acceptabel webserver på fx en 384/384 Cybercity ADSL
forbindelse? Hvordan er oppetiden for CyberCity's vedkommende? Hvis der ikke
skal hentes specielt store filer, hvor mange besøgende kan man så have på fx
10 minutter? Er der nogen der selv har erfaringer med det?

Fra : Rune Klausen

Dato : 15-04-01 18:01

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
fx
> 10 minutter? Er der nogen der selv har erfaringer med det?

Jeg kører en webserver på en 512/512, og det går tilsyneladende meget
godt...
Nu har jeg godt nok heller ikke nogle store filer som folk kan donwloade,
men jeg har et message board, det kører ganske fint.

du kan have massere af besøgende på 10 min med 384/384, det giver noget i
retningen af 26MB/10min, så der kan du godt sende en masse HTML sider af
sted.

-Rune

Fra : John Joe

Dato : 15-04-01 20:36

"Rune Klausen" <rune.klausen@paradis.dk> wrote in message

> [...]

> retningen af 26MB/10min, så der kan du godt sende en masse HTML sider af

Det lyder nogenlunde som det jeg har fået af vide af andre. Bruger du
CyberCity, TDC "normalt", TDC Pro@cces eller... ?

Fra : Rune Klausen

Dato : 15-04-01 21:13

> Det lyder nogenlunde som det jeg har fået af vide af andre. Bruger du
> CyberCity, TDC "normalt", TDC Pro@cces eller... ?

TDC pro@.

-Rune

Fra : John Joe

Dato : 15-04-01 22:17

> "John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote in message

> TDC pro@.
>
> -Rune

Er pro@cces specielt egnet til at køre webserver på? CC kan vel være lige så
godt ikke?

Fra : Rune Klausen

Dato : 16-04-01 00:20

> "Rune Klausen" <rune.klausen@paradis.dk> wrote in message

> Er pro@cces specielt egnet til at køre webserver på? CC kan vel være lige

> godt ikke?

CC er ligeså godt, vil jeg tror.
jeg har kun pro@ fordi jeg ikke kunne få CC ADSL, og NE ikke kan fås i
512/512

-Rune

Fra : Ghashûl

Dato : 16-04-01 08:19

On Sun, 15 Apr 2001 15:53:56 +0200, "John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>skal hentes specielt store filer, hvor mange besøgende kan man så have på fx
>10 minutter? Er der nogen der selv har erfaringer med det?

Skulle være fint hvis der ikke er store downloads.
Jeg ved en af mine venner kører sin side på en 256Kbit/s forbindelse fra
WOL og den kører ganske udemærket!

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears