Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterårs billeder!
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 08-11-03 22:57

Jeg har opdateret min hjemmeside med nye billeder.
Har du lyst så tag et kik på dem. Klik på Coppermine logoet > Nyeste
uploads.
Vil du se billedet i stor størrelse skal du bare klikke på det.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

Fra : Pico

Dato : 08-11-03 23:09

Hans Chr. Sørensen wrote:
> [...]
> uploads.
> Vil du se billedet i stor størrelse skal du bare klikke på det.

Det er som sædvanligt bare flotte billeder Hans.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Fums

Dato : 09-11-03 00:30

Hans Chr. Sørensen skrev news:3fad6642$0$69913$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> [...]
> uploads.
> Vil du se billedet i stor størrelse skal du bare klikke på det.

De fleste billeder er meget, meget flotte. Jeg savner kun at du linker
direkte til de nye billeder

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 09-11-03 09:40

Tak til Jer begge to for Jeres interesse.

Hilsen Hans

--------------------------------------

Fra : Mic Holm

Dato : 09-11-03 10:21

Meget flot, men jeg går derfra med en fornemmelse af at mange af farverne er
'lavet' i Photoshop. Hvor meget har du manipuleret billederne?

--Michael

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 09-11-03 10:56

Svar til Michael: For det meste er det kun levels, farvemætning, kontrast og
USM jeg retter. Det svarer faktisk til det der rettes når du indleverer en
film til fotohandleren og får fremkaldt den.

Hilsen Hans

----