Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fototur i Ebeltoft
Fra : Søren Højberg

Dato : 08-11-03 22:02

Se billeder fra en rigtig fed fototur i Ebeltoft arrangeret af
www.foto-basen.dk

Enjoy !

http://www.foto-basen.dk/?page=15&category=42

/Søren

Fra : Christian

Dato : 09-11-03 02:26

On Sat, 8 Nov 2003 22:02:19 +0100, "Søren Højberg"
<sorenh@post.cybercity.dk> wrote:

>Se billeder fra en rigtig fed fototur i Ebeltoft arrangeret af
>www.foto-basen.dk
>
>Enjoy !
>
>http://www.foto-basen.dk/?page=15&category=42
>
>/Søren

Endnu en hjemmeside, der vil have lov at skrive cookies på min disk.
Farvel og tak ---- nej tak!

--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Henning

Dato : 09-11-03 03:01

"Christian" <chr.jessen@tdc_væk_adsl.dk> skrev i en meddelelse
news5rqvk12puu07diroc2kblbrqn1pa1c9d@4ax.com...
> On Sat, 8 Nov 2003 22:02:19 +0100, "Søren Højberg"
> <sorenh@post.cybercity.dk> wrote:
>
> Endnu en hjemmeside, der vil have lov at skrive cookies på min disk.
> Farvel og tak ---- nej tak!

Hvorfor er du så negativ overfor sider der benytter cookies?

mvh Henning

Fra : Klaus Madsen

Dato : 09-11-03 14:33

"Henning" <Joh@nsen.dk> wrote in message
> "Christian" <chr.jessen@tdc_væk_adsl.dk> skrev i en meddelelse
> news5rqvk12puu07diroc2kblbrqn1pa1c9d@4ax.com...

> Hvorfor er du så negativ overfor sider der benytter cookies?
>
> mvh Henning

Fordi han ikke ved hvad en cookie er, han tror åbenbart at cookies kun kan
være
negative og ikke bruges til noget fornuftigt.

Mvh. Klaus

Fra : Christian

Dato : 09-11-03 16:03

On Sun, 9 Nov 2003 14:33:26 +0100, "Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx>
wrote:

>"Henning" <Joh@nsen.dk> wrote

>Fordi han ikke ved hvad en cookie er, han tror åbenbart at cookies kun kan
>være
>negative og ikke bruges til noget fornuftigt.

Man skulle tro, du havde læst dagens interview med Kim Larsen i
Jyllands-Posten. Han siger noget i retning af "Hvis man synes, folk
er dumme, så skal man sige det til dem".

Kim Larsen kan være meget forfriskende, men af hensyn til tonen i
gruppen vil jeg ikke sige mere - og det tror jeg heller ikke, jeg
behøver.
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-11-03 19:57

> Man skulle tro, du havde læst dagens interview med Kim Larsen i
> Jyllands-Posten. Han siger noget i retning af "Hvis man synes, folk
> er dumme, så skal man sige det til dem".
Kin Larsen sagde også, i en anden artikel, om nettet, at "folk har så travlt
med at kommunikere, at de glemmer at tale sammen"

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Christian

Dato : 10-11-03 02:10

On Sun, 9 Nov 2003 19:57:04 +0100, "Ole Larsen"
<oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote:

>Kin Larsen sagde også, i en anden artikel, om nettet, at "folk har så travlt
>med at kommunikere, at de glemmer at tale sammen"

Touché!
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Per O. Madsen

Dato : 09-11-03 14:47

"Christian" <chr.jessen@tdc_væk_adsl.dk> skrev i en meddelelse
news5rqvk12puu07diroc2kblbrqn1pa1c9d@4ax.com...

> Endnu en hjemmeside, der vil have lov at skrive cookies på min disk.
> Farvel og tak ---- nej tak!

Det er helt ok at være uvidende, men det kan i så fald være en fordel, at
man holder sin kæft, og lader folk tro man er uvidende, i stedet for at
skrive til nyhedsgruppen og fjerne enhver tvivl !

Per O.