D-Link 604
Fra : Erik

Dato : 08-11-03 21:12

Hej

Efter at jeg har opgraderet til den nyeste firmware, har jeg fået en meget
langsom forbindelse internt mellem pc'erne - der er koblet 4 computere op på
routeren - forbindelsen til internettet kører fint på alle. MEN når ungerne
vil spille på det interne net, går det umådeligt langsomt. At overføre store
filer er også blevet til en heldagsforstilling - 1,5 Gb kan nemt tage op til
2 timer.
Nogen der har en ide om hvad der kan være galt ?

Hilsen Erik

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-11-03 21:19

filer er også blevet til en heldagsforstilling - 1,5 Gb kan nemt tage op
til
> 2 timer.
> Nogen der har en ide om hvad der kan være galt ?

Hej. Jeg har selv en 604 der driller på samme måde af og til.
Min 604 har godt af at blive slukket og tændt et par gange om måneden - det
er lige som om den får lidt frisk luft på den måde.

Fra : C. Christoffersen

Dato : 09-11-03 17:54

Hej !

Jamen så er vi 3 der har samme problem. Jeg har 3 pc koblet på. Ligeså når
man vil overføre internt så skal der en god portion tålmodighed til. Så jeg
undre mig ligeså hvad årsagen kan være ?

Hilsen
Carsten

Fra : Pjn

Dato : 09-11-03 19:03

"Erik" <ekj-nospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Efter at jeg har opgraderet til den nyeste firmware,

Er det V.1.81b3 ?

Pjn

Fra : Erik

Dato : 10-11-03 00:44

Ja - tror jeg nok, det er en 1,80 fra april i år. Jeg har lige læst på
d-links hjemmeside at det er forskellige prossesorer der sider i deres
routere, og det lader til at den danske kun er nået til ver. 1.62 b2 - hvis
det er korrekt er det en forkert firmware jeg har i - det kan måske forklare
hvorfor at det er gået galt efter opdateringen. Problemet nu - er at den
ikke vil installere den anden opgradering - bøvl - bøvl

Hilsen Erik

Fra : Pjn

Dato : 10-11-03 08:59

> [...]
> hvorfor at det er gået galt efter opdateringen. Problemet nu - er at den
> ikke vil installere den anden opgradering - bøvl - bøvl

Der er rigtig nok problemer med 1.80 så hent den nye på Taiwan siden
(V.1.81b3)
http://tsd.dlink.com.tw/info.nsf/download/broadband?openview

Glem det bavl de skriver på deres Danske hp.!

Pjn

Fra : Jens

Dato : 10-11-03 09:20

"Pjn" <pjn@tele2aFJERNdsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er rigtig nok problemer med 1.80 så hent den nye på Taiwan siden
> (V.1.81b3)

ROFL.......

> Glem det bavl de skriver på deres Danske hp.!

Nej det er rigtigt nok, det er Dlinks hp det er galt med..........

Mvh Jens

Fra : Erik

Dato : 10-11-03 11:40

Hej
Nu har jeg fået hentet og installeret v.1.81b3 - den er dog lige langsom,
hvad være er, jeg sg... fået den på kinesisk eller noget tilsvarende - så
jeg skal til at lede efter en anden ver. jeg også kan forstå

Hilsen Erik

Fra : Erik

Dato : 10-11-03 12:01

Hej igen - har fundet samme ver. på engelsk

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 10-11-03 20:04