Spinn fra Anastacia
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-11-03 19:27

Langt om længe efter mange *små* puf og hints (i piger kender det jo
sikkert ) Er det lykkedes mig at få slaven til at opdatere min
hjemmeside *spinn*

Nyt er: billeder af min far og mor hver for sig og et par sammen +
nogle af mig som lille (mindre).

Så er der kommet en links side mere og de gamle links er tjekket og
virker nu (det gjorde de ikke allesammen før *hvæs* )

Og så skulle jeg sige fra ham, at der er kommet en sektion med
spilløsninger på dansk. Her er de to første Oddworld spil (resten
kommer kun til Xbox - spørg lige om han er sur over det...) Og de to
første tombraider spil er der nu også en dansk kompletløsning til. Jeg
har set at han så småt er ved at starte på tombraider 3 løsningen, men
hey jeg vil også underholdes, så det varer nok lige lidt før den er
færdig også ;-D
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Birgitte

Dato : 08-11-03 23:16

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.inv> skrev i en meddelelse
> [...]
> færdig også ;-D
> Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
> Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

Hej Henrik
Du har da også lige fundet de bedste billeder frem, og fået sat den rigtige
tekst
Jeg er så glad for at dronningen Anastacia fik plas i dit hjerte
Tusind mange tak fordi I passer så godt på hinanden, mere kan jeg vist ikke
ønske mig.
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-11-03 00:36

"Birgitte" <birgitteNOSPAM@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik
> Du har da også lige fundet de bedste billeder frem, og fået sat den rigtige
> tekst

Al ære til Anastacia, det er hende som har været i gang her ;-D
Men det har nu været en fornøjelse, sjovt at se begge forældre i
hende.

> Jeg er så glad for at dronningen Anastacia fik plas i dit hjerte

Jeg kan nu heller ikke ligefrem klage over at være blevet katnappet af
hende, for det var ret meget hende selv som tog pladsen...*SS*

> Tusind mange tak fordi I passer så godt på hinanden, mere kan jeg vist ikke
> ønske mig.

Mange gange flere mange tak fordi vi fik lov til at flytte sammen.

> Kram fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Tænker tit på en sang af Saxon fra den gang vi var unge og knap så
smukke som i dag som egentlig passer meget godt på Anastacia, nemlig
Princess of the night, fra wheels of steel albummet * som naturligvis
er nærmest umuligt at opdrive nogen steder i dag *

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-11-03 16:51

In article <m3u15e5t76.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams@edb.inv> wrote:

> [...]
> Princess of the night, fra wheels of steel albummet * som naturligvis
> er nærmest umuligt at opdrive nogen steder i dag *

Er det denne her du mener...
http://makeashorterlink.com/?E14925C76

Mange hils til dig og prinsessen..

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-11-03 23:02

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> writes:

> Er det denne her du mener...
> http://makeashorterlink.com/?E14925C76
>

> Mange hils til dig og prinsessen..

Yeps eller næsten...
virker bare mest af alt som om at de kun vil have CC og et sådant har
jeg ikke ligesom jeg stiller ? ved at skulle betale postdk 54 bananer
for at fortolde den i dk, som jo også ryger oven i prisen...

Men tak for hjælpen..
Fandt den alligevel et andet sted endda i dk til 159 for den dobbelte
og så kan jeg endda få originalen *savl* for 99 +pp

SUK SAVL Anastacia nu ved du hvad jeg ønsker mig

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-11-03 23:33

In article <m3he1d6w0j.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams@edb.inv> wrote:

> [...]
> jeg ikke ligesom jeg stiller ? ved at skulle betale postdk 54 bananer
> for at fortolde den i dk, som jo også ryger oven i prisen...

Når jeg handler hos Amazon.UK (England) bliver der ikke lagt noget
oveni prisen andet end forsendelsen, og den du får oplyst med det samme
inden du beslutter dig endeligt.
De har samme "moms" (VAT) satser som os - og så gætter jeg på at det er
noget EU- medlemslands-udlignings-halløj - når du har betalt
engelsk "moms" skal du ikke betale dansk osse??
Men du har nok ret i at det ikke går uden et Visa / Master / eller
lign. - kort.
Godt du har fundet den et andet sted, så...

Får Anastacia nu nok lommepenge til at kunne købe den til dig i
julegave? Jeg kan lige se hende stå på disken i en pladebiks med
CD'en i munden..

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-11-03 23:46

> [...]

> Når jeg handler hos Amazon.UK (England) bliver der ikke lagt noget
> oveni prisen andet end forsendelsen, og den du får oplyst med det samme

Ok

> De har samme "moms" (VAT) satser som os - og så gætter jeg på at det er
> noget EU- medlemslands-udlignings-halløj - når du har betalt
> engelsk "moms" skal du ikke betale dansk osse??

Det er der også, men det afhænger bla af omsætningen til dk og om de
har en afdeling her i landet...

> Men du har nok ret i at det ikke går uden et Visa / Master / eller
> lign. - kort.

Tjae, jeg har ikke et sådant og får det heller aldrig igen..

> Godt du har fundet den et andet sted, så...

Yeps, blev også lige glad der *juble* Bare underligt at jeg ikke selv
havde tænkt på den anden løsning www.rillen.dk *ryste på hovedet..*

> Får Anastacia nu nok lommepenge til at kunne købe den til dig i
> julegave? Jeg kan lige se hende stå på disken i en pladebiks med
> CD'en i munden..

Ja det gør hun, kommer ca til at svare til hvad hun har fået i
fødsdagsgaver for 2 cd'er incl PP Orv jeg glæder mig allerede til at
oplyse naboerne om gaverne *GGG*
Men det bliver som fødsdagsgave til mig, vi holder ikke jul her, men
vintersolhvervet bliver hyldet i stedet. Og jeg har fødsdag i december..

Men hun behøver ikke at skulle ned i en fysisk butik, det klarer hun
nok fint på nettet, plejer ikke at være noget problem når man ser hvad
der kommer af kattepost til hendes mailbox...

Hvad hun fik, har jeg lovet at holde tæt med til det er den 23/11, for
hun har fået gaverne

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-11-03 01:12

In article <m34qxd6tzd.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams@edb.inv> wrote:

> Ja det gør hun, kommer ca til at svare til hvad hun har fået i
> fødsdagsgaver for 2 cd'er incl PP Orv jeg glæder mig allerede til at
> oplyse naboerne om gaverne *GGG*

Antyder du noget med _meget_ høje lyde?? *g*

> Men det bliver som fødsdagsgave til mig, vi holder ikke jul her, men
> vintersolhvervet bliver hyldet i stedet. Og jeg har fødsdag i december..

Aha - til lykke på forhånd

> Men hun behøver ikke at skulle ned i en fysisk butik, det klarer hun
> nok fint på nettet, plejer ikke at være noget problem når man ser hvad
> der kommer af kattepost til hendes mailbox...

Tænkte jo nok hun heller ikke fik lov at gå i butikker Jeg køber
osse føs'dagsgaver og sender kort for Donna og Ditte. De skulle jo
nødig blive katnappet på Amagerbrogade - eller ende som kølerfigurer...
*gys*

Det dér med katteposten må jeg hellere lade være med at vise Ditte...
det ender med at jeg en dag opdager, at hun på mystisk vis er oprettet
som bruger: "misdit" password, "Miaoo"...
Hun kigger lige lovlig interesseret på Mac'en i forvejen... og det har
da slet ikke noget at gøre med at jeg har et "akvarium" som
skærmskåner..

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-11-03 01:37

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> writes:

> Antyder du noget med _meget_ høje lyde?? *g*

Nae joe måske, hvis de altså er cd'er og ikke plasticskiver med
musik...
Fordi nogen har bildt pladeselskaberne ind, at man kan kopisikre cd'er,
følgen er så at de plasticskiver som bliver resultatet ikke kan
afspilles i gængse cd-afspillere. Som fx min bærbare med dobbelt
lydudtag som passer fint til min surround pc-lydsystem..;-D
Det kan iøvrigt spille ret højt *GGG*

> Aha - til lykke på forhånd

Mange tak
Selvom jeg foretrækker kondolerer og flaget på ½ efter de 30..;-D

> [...]
> osse føs'dagsgaver og sender kort for Donna og Ditte. De skulle jo
> nødig blive katnappet på Amagerbrogade - eller ende som kølerfigurer...

Nej uha da.. Hun er nu heller ikke lige så glad for transport i
almindelighed var noget af et cirkus da vi skulle et smut til djævleøen..
Specielt fordi jeg lige ville berolige hende lidt da vi var i toget og
hun benyttede lejligheden til at smutte nogle sæder frem, folk kiggede
en "smule" da jeg kiggede under sæderne og ikke mindst da hun så var
stoppet under et sæde og jeg måtte ned på maven for at få hende
ud...
Dog var der enighed om at hun så noget så sød ud, da jeg stod med
hende *S*

> Det dér med katteposten må jeg hellere lade være med at vise Ditte...
> det ender med at jeg en dag opdager, at hun på mystisk vis er oprettet
> som bruger: "misdit" password, "Miaoo"...

Ikke noget problem her, Anastacia har naturligvis sin egen mailadresse
som holder til på hendes egen pop3 server på vores domæne. Alt hvad
jeg så skulle var at oprette hende som bruger i de postprogrammer
hun/jeg bruger, Damen er mest til incredimail og jeg mest til andre
løsninger. Ulempen er bare en gang i mellem, som fx da vi var kommet
tilbage fra djævleøen og jeg havde fået afsluttet et lokalt projekt.
Så skrev hun og sladrede til Birgitte og opdrætteren. Heldigvis troede
Birgitte, at det var mig som havde skrevet *pyhh* *G*

> Hun kigger lige lovlig interesseret på Mac'en i forvejen... og det har
> da slet ikke noget at gøre med at jeg har et "akvarium" som
> skærmskåner..

Nej det kan ikke være derfor, så pas bare på *G*
Hvis der kommer mails fra steder som
Foreningen til Korrekt og Felinsk Opdragelse af Homo Sapiens. så ved
du ligesom hvad klokken har slået... *hint* det er den forening som
Melissa og Ann K's Saga stiftede i sin tid...

De andre er ikke så slemme, ugens HUNK burde ikke give problemer når
de er neutraliseret, selvom jeg har måttet tørre tastaturet et par
gange efter modtagelsen af en sådan..

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-11-03 02:11

In article <m3vfptt5xt.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams@edb.inv> wrote:

> Fordi nogen har bildt pladeselskaberne ind, at man kan kopisikre cd'er,
> følgen er så at de plasticskiver som bliver resultatet ikke kan
> afspilles i gængse cd-afspillere.

Ja, har hørt om dem - jeg har endnu til gode at støde på en..
Jeg håber det med sikringen står udenpå, for jeg har hørt rygter om,
at drevet kan tage skade hvis man putter sådan en i computeren Ved
ikke om det er en and...

> Mange tak
> Selvom jeg foretrækker kondolerer og flaget på ½ efter de 30..;-D

))

> [...]
> ud...
> Dog var der enighed om at hun så noget så sød ud, da jeg stod med

Kan lige se jer. Det vildeste vi har prøvet er bil og taxa-ture til
dyrlægen. Sådan et par siamesere kan synge høje, triste arier i sådan
en situation, kan jeg sige dig...
Det var da godt du fik tag på damen før hun nåede at klage til
togføreren

> [...]
> Så skrev hun og sladrede til Birgitte og opdrætteren. Heldigvis troede
> Birgitte, at det var mig som havde skrevet *pyhh* *G*

Ikke til at forstå, brevskrivende katte er da så almindeligt

> Hvis der kommer mails fra steder som
> Foreningen til Korrekt og Felinsk Opdragelse af Homo Sapiens. så ved
> du ligesom hvad klokken har slået... *hint* det er den forening som
> Melissa og Ann K's Saga stiftede i sin tid...

Uha... jeg må hellere fjerne den automatiske log-in funktion, det lyder
ildevarslende

> De andre er ikke så slemme, ugens HUNK burde ikke give problemer når
> de er neutraliseret, selvom jeg har måttet tørre tastaturet et par
> gange efter modtagelsen af en sådan..

Jae - jeg tror nu at Donna har et godt øje til Nina i Dragør's
"Lillamand", neutraliseret eller ej.
Hun har ellers ikke været interesseret i noget på en skærm, siden hun
som killing opdagede, at hun ikke kunne fange det, der foregik inde i
fjernsynet. Hun sneg sig hele vejen rundt om apparatet for at finde ud
af, hvor byttet blev af. Og da det var og blev væk på lusket vis, opgav
hun skærme, sådan noget snyd...
Men lillamanden fik nu alligevel et interesseret blik med på vejen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-11-03 14:14

> [...]

> Jeg håber det med sikringen står udenpå, for jeg har hørt rygter om,
> at drevet kan tage skade hvis man putter sådan en i computeren Ved

Det gør det som regel, problemet er bare at det oftest står skjult
mellem anden tekst eller er skrevet med så små bogstaver at det kræver
lup at se det..
Jeg er nået dertil hvor jeg tager min transportable med ned i butikken
og forlanger at få lov til at prøvehøre om det virker. Kan jeg ikke
det så har det ingen interesse...

Det er ikke helt en and, faktisk har enkelte fået smadret deres
dvd-afspiller med en sådan skive...

> Kan lige se jer. Det vildeste vi har prøvet er bil og taxa-ture til
> dyrlægen. Sådan et par siamesere kan synge høje, triste arier i sådan
> en situation, kan jeg sige dig...

Anastacia benyttede da også lejligheden til at give udtryk for sin
utilfredshed med miauen i tog og bus, men det var nu ikke så meget..*S*

> Det var da godt du fik tag på damen før hun nåede at klage til
> togføreren

Ork, de fik vist en klagesang alle sammen, ikke så lang men meget høj..

> Ikke til at forstå, brevskrivende katte er da så almindeligt

Ja her i huset er det da ;-D

> Uha... jeg må hellere fjerne den automatiske log-in funktion, det lyder
> ildevarslende

Øhhmm tjae, jeg synes nu at det er ok, jeg skriver jo også og hører ad
hvis der er noget som jeg undrer mig over. Men jeg er jo selvfølgelig
også godt opdraget *GG* Så der er ikke så meget mere som kan komme bag
på mig, ejheller så mange nye fif som lige skal afprøves *S*

> [...]
> hun skærme, sådan noget snyd...
> Men lillamanden fik nu alligevel et interesseret blik med på vejen

Lyder som den gang jeg lige skulle se på truetrusts hjemmeside,
Melissa fik øje på Star Wars og blev ret så fornærmet da jeg ville
bladre videre...*S* "Løsningen" blev at jeg "kom til" at genstarte for
ellers havde jeg ikke fået min pc igen, godt nok blev hun ret så sur
og jeg måtte love hende at kigge forbi siden jævnligt...