MS Windows
briani 27239
Sp:Windows mediaplayer i fuld skærm
Fra : Kj.L

Dato : 08-11-03 17:15

Hej alle
Jeg ville høre om den funktion der hedder ALt+Enter altså fuld skærm kan
indstilles i windows mediaplayer så den starter op i fuld skærm når en
mediafil opstartes?

med venlig hilsen
kjeld L

Fra : Kj.L

Dato : 10-11-03 12:07

Hej igen
Er det evt den forkerte gruppe jeg stiller spørgsmålet i , eller kan det
ikke lade sig gøre med at mediafilerne starter i fuldskærm , (mediaplayer 9,
win98sedk), man kan ved mange genveje skrive et eller andet så ting starter
op med det man vil have det til, findes der en opskrift så mediaplayer
starter i fuldskærm?

mvh
kjeld L