Turok revolution - problem
Fra : webhiker

Dato : 08-11-03 16:00

Det vil ikke starte op efter min installation af spillet.
Det er noget med grafikkortet , noget 3d som ikke er helt godt nok. !
Selv hvis jeg forsøger at starte config'en op , og ikke selve spillet , så
er problemet det samme. ?
Mit grafikkort har indtil videre ikke haft problemer med noget som helst.
Unreal T. 2003 køre f.eks fint osv.
Snakkede med en forleden som delte mit problem , men ellers syntes jeg ikke
at jeg kan finde meget på nettet som kan hjælpe. !
Her er det tilsyneladende et velgungerende spil.

Hvis du har et lignende problem med spillet , ville jeg godt høre om du
evt. har en løsning på hvordan det kommer i gang.

På forhånd tak , og undskyld hvis gruppen her ikke er forberedt på
problemer af min slags. Webhiker

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-11-03 18:37

In news:3fad04d8$0$27373$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
webhiker <webhiker@not-working> carefully typed:
> Det vil ikke starte op efter min installation af spillet.
> Det er noget med grafikkortet , noget 3d som ikke er helt godt nok. !

Kan du beskrive fejlen helt præcist, der er lissom ikke ret meget kød på
"noget 3d som ikke er helt godt nok".

I øvrigt hedder det Turok Evolution, og det er slet ikke udkommet til PC
endnu.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-11-03 01:42

http://www.sharereactor.com/release.php?id=7107

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-11-03 01:58

In news:bommrq$2k6j$1@news.cybercity.dk,
Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.sharereactor.com/release.php?id=7107

Nå, så det er sharereactor.com der står for udgivelsen af Turok
Evolution?!
Hm. Jeg tager mine udtalelser tilbage (not).

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-11-03 11:19

> In news:bommrq$2k6j$1@news.cybercity.dk,
> Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> carefully typed:

> Nå, så det er sharereactor.com der står for udgivelsen af Turok
> Evolution?!

Næppe. Men et faktum er det at man har kunnet hente spillet vha emule i 14
dage nu.

Mvh Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-11-03 12:32

In news:bonols$131c$1@news.cybercity.dk,
> [...]
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe. Men et faktum er det at man har kunnet hente spillet vha emule

Der er vel en grund til at spillet ikke er udkommet i virkelighedens
verden endnu. Måske har det noget at gøre med "noget 3D som ikke er helt
godt nok".

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-11-03 19:23

> In news:bonols$131c$1@news.cybercity.dk,

> Der er vel en grund til at spillet ikke er udkommet i virkelighedens
> verden endnu. Måske har det noget at gøre med "noget 3D som ikke er helt
> godt nok".

Det er muligt. Men der plejer nu ikke være noget galt med de spil som ligger
på SR og hvis der er bliver det hurtigt rettet.

Mvh Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-11-03 20:21

In news:bool1e$2g6j$1@news.cybercity.dk,
> [...]
>

> Det er muligt. Men der plejer nu ikke være noget galt med de spil som
> ligger på SR og hvis der er bliver det hurtigt rettet.

LMFAO

Spillet e r i k k e u d k o m m e t e n d n u for helvede....!

Det er sikkert en lækket betaudgave der ikke er færdig, det er da derfor
det ikke virker.
Hvis spillet var klar til udgivelse, så var det vel udkommet for længst.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-11-03 00:05

> In news:bool1e$2g6j$1@news.cybercity.dk,
> Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> carefully typed:

> LMFAO
>
> Spillet e r i k k e u d k o m m e t e n d n u for helvede....!

Nej ikke officielt. Men der ligger IKKE betaudgaver på den officielle SR
side. Det er 100.

Mvh Thomas

Fra : Simonsen

Dato : 11-11-03 12:14

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> side. Det er 100.
>

> Mvh Thomas
>
> Spillet er måske ikke udkommet her hjemme endnu......
jeg købte det i Tyskland for 3 uger siden, og hold da op hvor blev jeg
skuffet
Jeg var vild med 1+2, Evolution er for mig et skridt tilbage !
vh Simonsen