Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C5050z
Fra : jan

Dato : 08-11-03 15:05

Hej

Jeg har erhvervet mig et C5050z og hat lige et spørgsmål- er det muligt at
have et SM-card i, samtidigt med at der et xD-card i?

Mvh Jan

Fra : Claria's Paradis

Dato : 08-11-03 15:24

Hej Jan

Det aner jeg ikke - men hvis der er 2 slots så kan du jo prøve om du kan
have dem begge i kameraet samtidig.
Hvad siger din manual?

hilsen
Claudia

Fra : jan

Dato : 08-11-03 15:57

Det har jeg prøvet men da de skal sidde i samme slot "ryg mod ryg" går de så
stramt at jeg er bange for at et eller begge kortene går i stykker.
Manualen nævner intet om at de kan være der samtidigt eller ej.

Jan

Fra : Steen Larsen

Dato : 08-11-03 18:46

In article <3fad043b$0$95043$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, jan wrote:
> [...]
> stramt at jeg er bange for at et eller begge kortene går i stykker.
> Manualen nævner intet om at de kan være der samtidigt eller ej.

På side 25 øverst -lige over overskriften "Card Basics" står der at
xD og SM bruger samme slot
og at kort som bruger samme slot ikke kan bruges samtidigt.

Fra : emj

Dato : 08-11-03 16:20

On Sat, 8 Nov 2003 15:04:55 +0100, "jan" <pylle@post1.tele.dk> wrote:

>Jeg har erhvervet mig et C5050z og hat lige et spørgsmål- er det muligt at
>have et SM-card i, samtidigt med at der et xD-card i?

Det er ikke muligt
Hilsen emj
--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/

Fra : Allan Olesen

Dato : 08-11-03 21:17

"jan" <pylle@post1.tele.dk> wrote:

>Jeg har erhvervet mig et C5050z og hat lige et spørgsmål- er det muligt at
>have et SM-card i, samtidigt med at der et xD-card i?

Jeg er overbevist om, at der maa vaere tale om et kombineret
enten-eller-slot til SM og xD.

Men hvad synes du selv, naar du kigger ned i SM-slottet, mens
der er xD i kameraet?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 09-11-03 12:19

> [...]
>
> Jeg har erhvervet mig et C5050z og hat lige et spørgsmål- er det muligt at
> have et SM-card i, samtidigt med at der et xD-card i?

Hej Jan
Det kan du ikke, da de bruger samme slot.
Hvis jeg var dig ville jeg bytte det ene kort ud med et CF kort.
Så er det nemlig muligt, idet der sidder en lille omskifter nederst på
forsiden af apparatet.
Det er skide lækkert idet du derved kan (sortere) dine billeder under
optagelserne ude i marken.
Held og lykke med din olympus 5050 - Det giver virkeligt mange muligheder.
Hilsen
Jørgen

Fra : jan

Dato : 09-11-03 12:34

Tak for svarene.
For fremtiden hedder det vist CF-kort til mit C-5050z.

Mvh
Jan