ICS.....?
Fra : Allig8or

Dato : 08-11-03 15:09

Hejsa.
Jeg har et lille net,på 1 bærbar (XP home)& 1 stationær,(XP Pro),som har en
delt internetforbindelse, netværket virker fint,men hver gang ,Jeg har
restartet den stationære,kan den bærbare ikke komme på internet,så kører Jeg
netsetup fra disketten,så virker det igen,men efter restart,kan den
ikke........
Den må jo miste nogle indstillinger,efter restart,og problemet er det
samme,uanset om den bærbare er tændt eller ej,under restart.....
Nogle gode bud....?

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Bamse

Dato : 08-11-03 17:27

men hver gang ,Jeg har
> [...]
> Den må jo miste nogle indstillinger,efter restart,og problemet er det
> samme,uanset om den bærbare er tændt eller ej,under restart.....

Prøv at se om indstillingerne ligger på gulvet....eller under bordet...

Hvis den bærbare ikke kan komme på internettet er det muligvis
fordi den er træt og trænger til en kop kaffe...Men du kunne jo
også være sød ved den og bære den hen på nettet (det kan de godt
lide)......Det er jo derfor det hedder en bærbar computer...

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-11-03 08:52

In article <iP8rb.6903$PU1.3772@news.get2net.dk>, nospam@nospam.ugh
says...
> Hvis den bærbare ikke kan komme på internettet er det muligvis
> fordi den er træt og trænger til en kop kaffe...Men du kunne jo

*PLONK*

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens

Dato : 09-11-03 20:25

"Allig8or" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> [...]
Jeg
> netsetup fra disketten,så virker det igen,men efter restart,kan den

Lad være med det diskette halløj, opsæt maskinerne manuelt, så husker de
indstillingerne til næste gang.

Du kan jo se hvordan de står når disketten er brugt, og sætte dem ligesådan
manuelt næste gang.........

Mvh Jens