Hvad skal bruges?
Fra : JSH \(9800\)

Dato : 08-11-03 15:07

Jeg skal have lavet et netværk, hvor der skal tilsluttes 2 pc-ere og fælles
printer.
Den ene pc er forsynet med alm. netværkskort og den bærbare pc er forsynet
med trådløst netværkskort. Desuden skal der tilsluttes en printer, der kun
er forsynet med alm. parallelstik. Der skal være adgang til printeren
uafhængigt af computerne.

Jeg havde tænk mig at købe en D-Link 714, der er forsynet med printerserver.
Det jeg er i tvivl om er hvad jeg skal købe til printeren. Det er vel ikke
muligt at tilslutte printeren direkte til D-Link 714 parallelt?
Hvad skal bruges?

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 08-11-03 17:09

"JSH (9800)" <jstenbakFJERNDETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> muligt at tilslutte printeren direkte til D-Link 714 parallelt?

Kan alle alm. parallelle printere tilsluttes en D-Link 714

(jeg har fundet ud af, at de er forsynet med paralleludgang)