Hvornår starter forsalget til LOTR?
Fra : Nicholas

Dato : 08-11-03 11:00

Har lige været en tur i Imperial og se Matrix III og til min store
overraskelse var der allerede folk der havde opslået telt for at ligge i kø
til forsalget på LOTR. Mit spørgsmål er så, starter forsalget ikke først d.
1/12?

"flame on"
Hvis det gør, så har man åbenbart ikke have meget at tage sig til, siden man
kan bruge noget nær en måned i telt ved Imperial. Nu var det godt nok også
mest unge jeg så, men burde de ikke gå i skole, job, uddannelse what ever,
istedet for at ligge og vente på at få billetter til noget så banalt som en
tur i biograffen?
"flame off"

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-11-03 11:14

Din harme er forståelig, men nu er det her afslutningen på Ringenes Herre
filmatiseringen. Det sætter hypen liiige en nøk opad. Vi snakker om ringenes
Herre, for faen!

Underlige sammenligning i øvrigt, men den fløj igennem hovedet på mig
forleden, så I får den. Jeg læste forleden om hvordan teenagepiger i (vist
nok) Helsingør kunne finde på at sælge sig selv til sex for en burger, vist
nok mest for at få status indenfor flokken. Set i det lys, vil jeg hellere
have at ungerne ligger udenfor Imperial i en måned i telt for at få en
håndfuld billetter til en eller anden film, så de kan tildrage sig en
midlertidig status derigennem. Det er sgudda harmløst i forhold til så meget
andet.

Jeg ved det, sær måde at se det på...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-11-03 12:05

Hej!

"C. H. Engelbrecht" wrote:

> Din harme er forståelig, men nu er det her afslutningen på Ringenes Herre
> filmatiseringen. Det sætter hypen liiige en nøk opad. Vi snakker om ringenes
> Herre, for faen!

Ja, kan egentligt godt forstå dem pga. filmen. Men jeg forstod aldrig folkene
der lå samme sted for billetter til Starwars 1. Jeg mener, filmen havde for
længst haft premiere i USA og England...

> [...]
> nok) Helsingør kunne finde på at sælge sig selv til sex for en burger, vist

Ved du evt. hvor de holder til?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-11-03 11:48

C. H. Engelbrecht wrote:
> Din harme er forståelig, men nu er det her afslutningen på Ringenes Herre
> filmatiseringen. Det sætter hypen liiige en nøk opad. Vi snakker om ringenes
> Herre, for faen!

Ja, Ringenes Herre... hvilket kan gøre billet-camperingen endnu mere
uforståelig.

> [...]
> midlertidig status derigennem. Det er sgudda harmløst i forhold til så meget

Ja du har en pointe.
Dem der ligger forrest i køen og får salens ubetinget bedste pladser til
premieren.... de må den ondenhylme kunne få meget f*sse ud af de
billetter

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-11-03 00:03

Herre

> Ja, Ringenes Herre... hvilket kan gøre billet-camperingen endnu mere
> uforståelig.

Så så. Det er ikke helt uden grund at Tolkiens røverhistorie har den
placering den har i moderne pophistoriefortælling, på samme måde som der må
være gode grunde til at hende-der-der-skriver-Harry-Potter-bøgerne har fået
nogenlunde samme placering på rekordtid (siger en der ikke rigtig er inde i
Harry Potter bøgerne), på samme måde som at George Lucas har haft nogenlunde
samme placering indtil for nylig.

> Ja du har en pointe.
> Dem der ligger forrest i køen og får salens ubetinget bedste pladser til
> premieren.... de må den ondenhylme kunne få meget f*sse ud af de
> billetter

Når man er 14 år skal der ikke nødvendigvis så meget til

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-11-03 17:19

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message

Herre

> Ja, Ringenes Herre... hvilket kan gøre billet-camperingen endnu mere
> uforståelig.

Ja nu har de bøger så haft placeringen så den (de) mest læste bøger efter
Biblen hvilket siger lidt? Og da det så er afslutningen på trilogien, og så
endda så veludført som Peter Jackson kan gøre det.. så syntes jeg det er
forståeligt nok....Ikke at jeg selv ville ligge i kø, jeg har andre ting jeg
skal... men jeg skal da nok stadig få et par premiere billetter til Imperial

Fans på 16-17 år der alligevel bor i København kan da lige så godt slå et
telt op og hygge sig lidt med at få nogle ordenlige pladser, hvis de
alligevel ik har meget andet at lave....... Jeg har selv en kammerat på 22år
der går på Københavns Universitet, han ligger i vagt for en af sine venner i
weekenden, hvor vennen arbejder.... sådan skaffer de sig et par gode
marathon billetter.... men well..... det er smag og behag

> Ja du har en pointe.
> Dem der ligger forrest i køen og får salens ubetinget bedste pladser til
> premieren.... de må den ondenhylme kunne få meget f*sse ud af de
> billetter

Ingen grund til at blive grove De kan vel sagtens klare det at få f*sse
på et andet tidspunkt, og så få et par billetter i mellemtiden

Jeg kan dog godt forstå frustrationen...... jeg ville f. eks aldrig selv
kunne finde på at rejse Skandiavien rundt med et eller andet band og se alle
deres koncerter.. som sagt er alle mennesker forskellige

Men cmon........ Ringenes Herre er da et mesterværk i alle detaljegrader
(ligesom bøgerne var det), der kommer rundt om både actionscener og
kærlighedsscener særdeles udførligt.

- Mvh. Martin

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-11-03 16:06

"Nicholas" <do@notwork.com> wrote:

> [...]
>til forsalget på LOTR. Mit spørgsmål er så, starter forsalget ikke først d.

Jo

> [...]
>istedet for at ligge og vente på at få billetter til noget så banalt som en

Det er faktisk over en måned. De første lå der allerede sidst i oktober.
Ham der ligger forrest har udtalt, at har iøvrigt ikke er så meget
Ringenes Herre fan, som han er premiere-fan! Det er 6. gang han ligger i
kø. Der er nogle, som har underlige hobbyer!

Peter