Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til Canon D60?
Fra : Klaus Madsen

Dato : 08-11-03 01:41

Hej

Er der nogen der ved om der overhovedet er lavet en Dansk manual til Canon
D60?

Hvis ja, kan den evt. downloades nogen steder på nettet ?

Mvh. Klaus

Fra : Jan F.

Dato : 08-11-03 06:19

"Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved om der overhovedet er lavet en Dansk manual til Canon
> D60?

Uden at have set en er jeg overbevist om at den findes på dansk, som til
alle andre Canon kameraer.

> Hvis ja, kan den evt. downloades nogen steder på nettet ?

Nej, de plejer kun at ligge på engelsk og andre af de "store" sprog.

Jan F.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 08-11-03 09:03

Hej Klaus!
Da jeg købte mit fulgte der ikke dansk manual til men en engelsk. Jeg
bestilte mit kamera i januar 2002 og fik det leveret i juli, så det er nok
et af de første der kom til landet. En kollega som købte lidt senere end jeg
gjorde, fik heller ikke dansk manual. Jeg har aldrig set en dansk manual til
det. Dette blot til orientering.

Hilsen Hans www.fotofritid.dk

-----

Fra : Axel Søgaard

Dato : 08-11-03 10:16

jeg fik min lev 3 april,og da var der både Dansk svensk og finsk
brugsanvisning med,dog i koncentreret form + den store udgave på engesk og
tysk-jeg har solgt den sammen med kamera,men de findes
Axel Søgaard

Fra : Klaus Madsen

Dato : 08-11-03 13:42

Tak skal i have for jeres svar.

Mvh. Klaus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-11-03 17:21

Klaus Madsen wrote:
> Hvis ja, kan den evt. downloades nogen steder på nettet ?

Canon har kun engelske manualer til download.

Det er Canon Danmark, der selv betaler for oversættelsen af de danske
manualer, og de vil ikke bare udlevere dem gratis til download.

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-11-03 17:36

"Jan Vestergaard" <jan@NOMAILjve.dk> skrev :

>Det er Canon Danmark, der selv betaler for oversættelsen af de danske
>manualer, og de vil ikke bare udlevere dem gratis til download.

Til hvilket sprog er det Canon Danmark betaler for oversættelse
til?

Og hvorfor betale for oversættelse af danske manualer, når man nu
er i Danmark?
--
Knud

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-11-03 17:58

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Til hvilket sprog er det Canon Danmark betaler for oversættelse
> til?

OK - den danske sprog er en svær en

Der blev spurgt efter manualer på dansk - så der er selvfølgelig
oversættelsen til dansk.

> Og hvorfor betale for oversættelse af danske manualer, når man nu
> er i Danmark?

Jeg indrømmer, at det var lidt forkert formuleret.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-11-03 18:23

"Jan Vestergaard" <jan@NOMAILjve.dk> skrev :

>Jeg indrømmer, at det var lidt forkert formuleret.

Selvfølgelig ved man, hvad du mente, men det er svært at stå for
den slags og drille lidt med det.
--
Knud

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-11-03 18:59

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Selvfølgelig ved man, hvad du mente, men det er svært at stå for
> den slags og drille lidt med det.

Helt ok - det kunne jeg også selv finde på