Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Brugervedledninger Canon blitzer
Fra : John Poulsen

Dato : 07-11-03 23:59

Hejsa.

Et trivielt spørgsmål i denne gruppe:

Brugervejledninger til Canon's 420 EX og 550 EX ønskes, enten på UK/US
eller DK.

Det gør INTET at det er links til PDF-filer, jeg har bare ikke selv
kunnet finde disse brugervejledninger på Canon's site (canon.com).

Håber at få hjælp fra jer.. Til BEGGE blitzer altså.

John

Fra : KNL DtP

Dato : 08-11-03 00:15

"John Poulsen" <john@nosp.am> skrev i en meddelelse

> Brugervejledninger til Canon's 420 EX og 550 EX ønskes, enten på UK/US
> eller DK.

http://home19.inet.tele.dk/ne/manualer.htm

Hop ned til "Canon Speedlites".

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Heine Mortensen

Dato : 09-11-03 02:47

Ja og er det netop ikke dem der mangler ?????!!!

Fra : Kenneth

Dato : 08-11-03 18:14

"Heine Mortensen" <hnmortensen@hotmail.com> wrote in message
> Ja og er det netop ikke dem der mangler ?????!!!

Der står jo mail me, så prøv dog. Jeg har da fået DK manual til 550EX'eren
ved at maile til ham. Han er flink nok.

Kenneth
www.ziax.dk