Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
flere nye billeder ;o)
Fra : max

Dato : 07-11-03 22:13

Fra : Deaster

Dato : 07-11-03 22:43

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:HVTqb.25730$jf4.1445449@news000.worldonline.dk...
> http://www.photosig.com/go/users/userphotos?id=129447
> -max-

Nå du er tilbage, det var godt.

Rigtigt gode billeder, specielt det af marmorkirker er jeg ret vild med selv
om det er er lidt skævt, er der en dyster stemning over billedet.

Deaster

Fra : Peter Loumann

Dato : 09-11-03 09:59

On Fri, 7 Nov 2003 22:43:09 +0100, "Deaster" <nospam@deaster.dk>
wrote:

>Rigtigt gode billeder, specielt det af marmorkirker er jeg ret vild

Ja, jeg kan også godt lide det. Den kirke er ikke nem, som en del
forsøg på fotokritik.dk viser.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Alex W

Dato : 07-11-03 22:53

Hej Max
Tillykke med dit nye objektiv (VR) eller tager jeg fejl ??
Flotte billeder af svanerne ... samt mågen ...
Kedeligt at du bruger photosig .. man skal jo logge ind, hvis man vil se
dine "ældre" billeder i en fornuftig opløsning!!

/Alex W

Fra : max

Dato : 07-11-03 23:41

> [...]
> Kedeligt at du bruger photosig .. man skal jo logge ind, hvis man vil se
> dine "ældre" billeder i en fornuftig opløsning!!

Sorry - det vidste jeg ikke.. Photosig er ellers ok hvis man
will øve sit engelske, anmeldelser skal være på 15-20 ord,
den går ikke bare med "FLOT!!", hehe.
Objektivet er ikke så nyt, men det er vr og udemærket -
....Nah pyt, det er kanon ~(-max-

Fra : Alex W

Dato : 08-11-03 13:24

> Sorry - det vidste jeg ikke.. Photosig er ellers ok hvis man
> will øve sit engelske, anmeldelser skal være på 15-20 ord,
> den går ikke bare med "FLOT!!", hehe.

Nåda .. Så må jeg jo i selen
Big: har en dejlig kontrast og er fanget på det rigtige tidspunkt.
Young Swans: Er meget vellykket pga. baggrundens farvespil !
On target: Har et meget flot lys.. og en vinkel man sjældent ser måger
fotograferet fra!
Billedet har en god kontrast og flot tegning
QuickStep: Et sjovt billede .. med god beskæring!

Night Scene: ser spændende ud ... men jeg kan ikke rigtigt se detaljer på en
thumbnail !!!!
Flere personbilleder tak. Der er du OGSÅ en sand mester til at fotografere!
Left Right Forward: er et sjovt billede .. men der mangler beklageligvis
skarphed! (er det din mor ?? ) he he he ... )

Hygge
/Alex W

Fra : max

Dato : 08-11-03 14:04

"Alex W" <alex(fjern dette)@skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Left Right Forward: er et sjovt billede .. men der mangler beklageligvis
> skarphed! (er det din mor ?? ) he he he ... )

Tak for ordene Alex, du er alt for flink, der er fugle fotografer
på photosig der kan få en til at græde, men med tiden får jeg
nok også fat i det. Jeg har et par ideer, så forhåbentligt er der
snart nogle nye menneske serier. "Left Right Forward" er altså
vidst nok skarpt, min mor nej. -max-

Fra : Alex W

Dato : 08-11-03 16:56

> Tak for ordene Alex, du er alt for flink, der er fugle fotografer
> på photosig der kan få en til at græde, men med tiden får jeg
> nok også fat i det.

Max
Det er vores største svøbe... at vi konkurere med os selv og alle de andre.
Lad os hygge os med at fotografere og kan andre lide vores billeder, skal vi
være glade.
Der er altid nogle der er bedre end os .. desværre )

Du er nu ikke så skeløjet til det ... flere af dine billeder kunne være
hentet fra en fuglebog!

Hygge
/Alex W