Freddy vs Jason
Fra : Martin Andersen

Dato : 07-11-03 21:51

Hvad synes I om den her???

Jeg ville give den 4- ud af 6

Fra : Jan Richardy

Dato : 07-11-03 22:10

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
news:uATqb.32799$mU6.97564@newsb.telia.net...
> Hvad synes I om den her???
> Jeg ville give den 4- ud af 6

Tjoo. Min vurdering ligger nok også der omkring.

Noget jeg dog synes var lidt latterligt var tendensen til hele tiden at
overforklare de ting, som billederne tydeligt viser i sig selv. Men det er
måske for at selv de sløveste amerikanere kan være med. Desuden synes jeg
nok, at de foromtalte "teenagere" var lige lovet gode til at gætte plottet
som filmen skrider frem, men det hænger måske sammen med mit første
kritikpunkt.

Men hey, Jason is back og det var fedt at se ham myrde halvnøgne skrigende
"teenagere" på det store lærrede. Ren nostalgi. ))) Og jeg var glad for
at høre, at de gode gamle lydeffekter stadig bliver brugt.

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk

Fra : Per