Suede er gået i opløsning
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-11-03 20:58

Bare sådan at i ved det...

--
Jacob

Fra : Carina

Dato : 08-11-03 17:01

"Jacob Skaaning" :
> Bare sådan at i ved det...
>
> --
Afskedskoncert i Vega 2 dec...

Bare så I ved dét

Carina

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-11-03 00:06

On Sat, 8 Nov 2003 08:01:10 -0800, "Carina" <carwina@hotmail.com>
wrote:

>"Jacob Skaaning" :
>> Bare sådan at i ved det...
>>
>> --
>Afskedskoncert i Vega 2 dec...
>
>Bare så I ved dét

Fuck det bliver jo umuligt at få billet!! De kunne f...... godt have
holdt den i Forum

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 09-11-03 20:17

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Bare sådan at i ved det...

Hmm, har de ikke lignet nogle, halvt i opløsning længe?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-11-03 14:27

Helt enig, meget tragisk nyhed, hvad jeg så også kan bidrage med, er at Vega
ikke har sat billetterne til salg endnu, men at en salgsdato bliver oplyst
på vega.dk inden længe..

Har iøvrigt også lige smidt en stak billeder dem online, jeg tog til Grøn
Koncert:
http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Suede

... andre der har nogle vellignende skud ? :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : MetalMickey

Dato : 10-11-03 16:08

Jeg bliver osse helt sikkert at finde på Vega d. 2 december - jeg skal jo
lige runde Suede koncert nr. 10 på Dansk grund i 2003

Jeg har startet en ny dansk (selvom teksten står på engelsk) Suede side på:
www.staybeautiful.dk/suede/ der er endnu ikke meget indhold, men det kommer
inden længe.

Desuden har jeg en anden side, bla. med billeder fra alle 7 Grønne
koncerter, som jeg selv har taget:
http://graf-users.edu.ats.dk/thohelg/suede/

....og endelig endnu en side, med billeder fra de 5 koncerter Suede gav i
London i september ved ICA: www.staybeautiful.dk/ica/

-Thomas

Fjern 'REMOVE' i mail adresse ved privat svar.

---

Fra : Frk.V.

Dato : 11-11-03 18:13

Hej alle,
Koncerten er altså mandag den 1. december - står på Vegas hjemmeside.
Billetsalget starter fredag den 14.11.

mvh
Frk.V.