Suede opløst ?
Fra : HappyHenrik

Dato : 07-11-03 20:56

Sidder lige og glor lidt Stjerne for en aften, og så siger Crone at Suede
skulle have været og optræde, men at de blev opløst igår ????

Nogen der ved om der er hold i det ???

Fra : HappyHenrik

Dato : 07-11-03 21:03

Fandt dette på Jubii...

Suede smider håndklædet i ringen:

Et af de seneste ti års største britiske rockbands, og danskernes
yndlingsorkester går nu hver til sit. I en pressemeddelelse fortæller Suede
at de nu vil prioritere individuelle projekter i fremtiden. De takker deres
fans for deres dedikation, og afslutter med at fortælle at de planlægger en
række afsked-koncerter, bl.a. her i Danmark.

Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 01:04

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> række afsked-koncerter, bl.a. her i Danmark.

Min mening om dette : JUBIIIIIII!!!

Fra : Søren Blom

Dato : 08-11-03 01:32

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i

> Min mening om dette : JUBIIIIIII!!!

Hvad JUBIIIII du over, at de går i opløsning eller giver afsked koncerter

Måske lidt ond, men fristelsen var for stor.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-03 01:52

> [...]
> >

> Hvad JUBIIIII du over, at de går i opløsning eller giver afsked koncerter
>

> Måske lidt ond, men fristelsen var for stor.

*G*
/FH

Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 08:42

> Hvad JUBIIIII du over, at de går i opløsning eller giver afsked koncerter
>

> Måske lidt ond, men fristelsen var for stor.

> [...]

Jubii over at de går i opløsning!!! Jeg har aldrg brudt
mig om bandet...

Fra : HappyHenrik

Dato : 08-11-03 11:35

Thomas wrote:

> Jubii over at de går i opløsning!!! Jeg har aldrg brudt
> mig om bandet...

Jeg vil ikke sige at jeg ligefrem jubler over.. men jeg græder heller ikke
snot over det :0) Personligt synes jeg at albummet med nummeret Trash, er et
ret fedt album....

Men det sidste der er kommer fra dem er ikke noget at prale af...

Fra : Alias

Dato : 08-11-03 21:18

> [...]
et
> ret fedt album....
>
> Men det sidste der er kommer fra dem er ikke noget at prale af...

Jeg er enig.
Samtidig synes jeg altså, at det er en lidt dårlig opførsel, Thomas og andre
lægger for dagen!

Fra : Martin Sand.

Dato : 09-11-03 18:26

Thomas wrote:
> Jubii over at de går i opløsning!!! Jeg har aldrg brudt
> mig om bandet...

Vi er sgu da ligeglade med din mening, spasser

Fra : John

Dato : 09-11-03 20:51

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi er sgu da ligeglade med din mening, spasser

Tal for dig selv tak.

Fra : Martin Sand.

Dato : 10-11-03 05:39

John wrote:

> Tal for dig selv tak.

Hvordan skulle man kunne ta' dine indlæg seriøst når du har en e-mail der
hedder ingen@ingen.dk?

Fra : John

Dato : 13-11-03 22:35

> Hvordan skulle man kunne ta' dine indlæg seriøst når du har en e-mail der
> hedder ingen@ingen.dk?

For at undgå spam måske - og dumme kommentarer fra folk som dig i min
mail-box.

Hvordan skulle man iøvrigt kunne ta' _dine_ indlæg seriøst når du bruger ord
som "spasser".

Fra : Martin Sand.

Dato : 13-11-03 23:51

John wrote:
> For at undgå spam måske - og dumme kommentarer fra folk som dig i min
> mail-box.

Så hold dig laaangt væk fra nyhedsgrupper og nettet hvis du kan tåle det...

> Hvordan skulle man iøvrigt kunne ta' _dine_ indlæg seriøst når du
> bruger ord som "spasser".

Det er da for plat at rakke folk ned fordi de synes at det er ærgeligt at
Suede er opløst. Og hvis du forsvarer det, så er du i samme båd og dermed en
spasser.

/Martin

Fra : John

Dato : 14-11-03 17:15

> Så hold dig laaangt væk fra nyhedsgrupper og nettet hvis du kan tåle
det...

Sprogspasser

> [...]
> Suede er opløst. Og hvis du forsvarer det, så er du i samme båd og dermed

PLONK

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-11-03 18:59

On Sat, 8 Nov 2003 01:03:31 +0100, "Thomas"
<thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

>"HappyHenrik" <ask@me.invalid> skrev i en meddelelse

>Suede
>deres
>en
>
>Min mening om dette : JUBIIIIIII!!!

Nok den mest lamme kommentar der er fremkommet meget længe herinde.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Henrik S.

Dato : 08-11-03 01:22

HappyHenrik wrote:
> [...]
> takker deres fans for deres dedikation, og afslutter med at fortælle
> at de planlægger en række afsked-koncerter, bl.a. her i Danmark.

Øv siger jeg bare..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-11-03 18:59

On Fri, 7 Nov 2003 20:56:14 +0100, "HappyHenrik" <ask@me.invalid>
wrote:

>Sidder lige og glor lidt Stjerne for en aften, og så siger Crone at Suede
>skulle have været og optræde, men at de blev opløst igår ????
>
>Nogen der ved om der er hold i det ???

http://gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=11270
Der snakkes om en afskedskoncert her i lille DK

Morten
morten@bowman.dk