Problem med CSS
Fra : Hans Henrik Bay

Dato : 07-11-03 19:31

Når jeg loader en side1 fra dreamweaver til min browser ser
alting fint ud. Men hvis jeg klikker på et link til side2 og
derefter klkker på et link for at gå tilbage til side1 så blir
siden vist uden CSS.

Er der nogen der kan hjælpe ?

Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-11-03 22:37

Hans Henrik Bay <hhbaymusic@stofanet.dk> skrev:

> Er der nogen der kan hjælpe?

Det kræver nok at vi kan se siden - ellers er det umuligt at
se hvad du har lavet.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Hans Henrik Bay

Dato : 07-11-03 23:24

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Det kræver nok at vi kan se siden - ellers er det umuligt at
> se hvad du har lavet.
>
> --
> Allan
> http://html-faq.dk

Nu virker det !!
Det virker når det er lagt ud på nettet, men ikke når jeg prøver
det af på min egen hardisk. Mystisk, men det er da bedre end hvis
det var omvendt. Her er linket, det er bare et super enkelt
eksperiment.

http://www.hanshenrikbay.dk/Link1.htm

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 07-11-03 23:39

Hans Henrik Bay wrote:

> Det virker når det er lagt ud på nettet, men ikke når jeg prøver
> det af på min egen hardisk. Mystisk,

Det er nok ikke så mystisk igen - din CSS bliver hentet via en absolut
sti:

<link rel="stylesheet" href="/css.css" type="text/css">

Ovenstående linker til filen css.css i roden af systemet - lokalt på
din maskine vil det svare til ude i roden af din harddisk.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/