[Aliens] Bishop - hvilken model?
Fra : -V-

Dato : 07-11-03 18:26

Så Aliens DC *igen* forleden.

Kom til at tænke på om man på noget tidspunkt i quadrologien hører en evt.
modelbetegnelse for Bishop?
Jeg ved godt at han efter knivscenen i Aliens snakker om Ash (som er en
Model HyperDyne Systems128-2) og hans mangel på 'Behavorial Inhibitors', men
hvad er han selv?

-V-

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-11-03 01:29

Hej!

-V- wrote:

> Så Aliens DC *igen* forleden.

Hehe :) Jeg er nu mere til biografudgaven, men Alien 1+2 er FOR SEJE :)

> Kom til at tænke på om man på noget tidspunkt i quadrologien hører en evt.
> modelbetegnelse for Bishop?

Well, han er en model 341-B.

Du kunne have nydt godt af at søge lidt på Google :)

Se her:

http://www.planetavp.com/amr/films/a3/a3char.html

Jeg tror hans type er nævnt i 3'eren da han står som "beyond repair" e.lign. i
starten...

Fra : -V-

Dato : 08-11-03 12:22

Kim Voss Schrader wrote:

> Well, han er en model 341-B.

Aha!

> Du kunne have nydt godt af at søge lidt på Google :)

Doh! Hvorfor i alverden tænkte jeg dig ikke selv på det?
Tak!

> http://www.planetavp.com/amr/films/a3/a3char.html

Interesting....

-V-

Fra : Martin Moeller

Dato : 08-11-03 13:52

-V skrev:

> Interesting....

Lance Henriksen er i øvrigt igen på rollelisten i den kommende Fremmed mod
Rovdyrfilm.

http://us.imdb.com/title/tt0370263/

--
Martin Møller