Lotr TTT extended er kommet!
Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-11-03 16:36

geez en fed box - lige en snert mere lækker en den første - den 5. gollum
dvd er i en lækker bog indpakning og figuren er flot - den bedste dvd
udgivelse so far!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-11-03 17:36

> geez en fed box - lige en snert mere lækker en den første - den 5. gollum
> dvd er i en lækker bog indpakning og figuren er flot - den bedste dvd
> udgivelse so far!
> --
Hvor har du fået den fra, kommer den ikke først d. 18???

Mig-osse-ha!!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-11-03 09:46

> Hvor har du fået den fra, kommer den ikke først d. 18???

forudbestilt hos axel - top søjvis!

> Mig-osse-ha!!
den er osse feee!

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 07-11-03 17:36

sniper_Nolight skrev i en meddelelse...

> geez en fed box - lige en snert mere lækker en den første - den 5. gollum
> dvd er i en lækker bog indpakning og figuren er flot - den bedste dvd
> udgivelse so far!

Det var skisme hurtigt - hvor har du bestilt - region 1 eller 2 - sorry jeg
er lidt nysgerrig, men jeg vil da gerne vide om jeg også skal begynde at
gnide mig i hænderne af glæde.

Mvh Tina - der venter.......
www.gizzemissen.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-11-03 09:47

> Det var skisme hurtigt - hvor har du bestilt - region 1 eller 2

reg 1 - (gør jeg altid)

- sorry jeg
> er lidt nysgerrig, men jeg vil da gerne vide om jeg også skal begynde at
> gnide mig i hænderne af glæde.

uanset om du får den nu eller den 18. så kan du godt begynde at gnide

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 09-11-03 19:35

sniper_Nolight skrev i en meddelelse...

> uanset om du får den nu eller den 18. så kan du godt begynde at gnide

Jamen jeg gnider skam alt det bedste jeg har lært - og har gjort det siden
boksen blev bestilt for efterhånden længe siden. Jeg håber da mine hudløse
hænder stadig kan trykke på play-knappen når den endelig ankommer

Mvh Tina - Sean Bean fan!
www.gizzemissen.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-11-03 23:28

> Jamen jeg gnider skam alt det bedste jeg har lært - og har gjort det siden
> boksen blev bestilt for efterhånden længe siden. Jeg håber da mine hudløse
> hænder stadig kan trykke på play-knappen når den endelig ankommer

har netop nydt filmen i den lange udgave og det giver filmen nøjagtigt hvad
jeg håbede på - mere "luft" og dybere historie - et mesterværk!!

> Mvh Tina - Sean Bean fan!

så kan du glæde dig - Sean er tilbage i den lange udgave i
flashbackscener

Fra : Jan Richardy

Dato : 07-11-03 22:14

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> geez en fed box - lige en snert mere lækker en den første - den 5. gollum
> dvd er i en lækker bog indpakning og figuren er flot - den bedste dvd
> udgivelse so far!

Selve filmen (og special features) er i samme, lækre tykke, papindpakning
som den "billige" version, ikke? Jeg overvejer nemlig at købe den dyre
udgave med bogstøtten for at få den ekstra gollum-dvd, men vil gerne have at
TTT matcher min FOTR extended dvd, som er versionen uden støtte.

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-11-03 09:49

> [...]
at
> TTT matcher min FOTR extended dvd, som er versionen uden støtte.

jeg har begge lotr film i extended gift set og der ligner de begge hinanden,
men jeg mener det er den samme som der kom uden statuer.... så det ser ritti
godt ud på reolen nu!

Fra : Kong Kent

Dato : 07-11-03 22:18

> geez en fed box - lige en snert mere lækker en den første - den 5. gollum
> dvd er i en lækker bog indpakning og figuren er flot - den bedste dvd
> udgivelse so far!

For os normalt dødelige, der må vente 11 dage endnu inden vi får 4-disc
versionen mellem hænderne, er der en udførlig anmeldelse af boksen her:

http://www.thedigitalbits.com/reviews3/lotrtwotowers4disca.html <- filmen

http://www.thedigitalbits.com/reviews3/lotrtwotowers4discb.html <- extras

Endnu engang viser TheBitz sig fra den sublime side, og giver en UDFØRLIGT
anmeldelse af ALT hvad der er at finde på boksen. Har lige læst det hele
igennem, og glæder mig nu RIGTIG meget til at lade hele skidtet køre igennem
anlægget én gang, for derefter at køre det igennem én gang til, og så igen,
igen... lige indtil det bliver d. 17. december - hvor vi så afslutter
eventyret

Skal i hvert fald se LOTR:TTT Ext. Ed. i alt tre gange før jeg ser ROTK. Én
gang med DTS 6.1, hvorefter filmen skal ses med commentary-track fra
skuespillerne (det var 200% god underholdning på LOTR:FOTR, så det skal nok
også være godt på TTT) og derefter med commentary-track fra
Jackson/Walsh/Boyens - da deres spor som regel er laaaangt det mest
informative). Skuespillernes kommentarspor er ren underholdning, hvor
Jackson/Walsh/Boyens er utrolig lækkert mht. detaljer osv. (specielt for os
nørder der har læst bøgerne og er meget opsatte på de lange versioner).

Bring it on!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-11-03 09:53

> For os normalt dødelige, der må vente 11 dage endnu inden vi får 4-disc
> versionen mellem hænderne, er der en udførlig anmeldelse af boksen her:

jeg er skam en helt almindelig kunde uden nogen fordele af nogen art - jeg
handler bare altid hos axel og anser mig selv som en god kunde - jeg køber
noget hver måned - og rasmus der står for racoon afdelingen gør et kanon
stykke arbejde for at levere varen - og ja, jeg gør gerne reklame for dem
her i gruppen fordi jo flere der handler hos racoon, des større er chancen
for det er en service der vil bestå - jeg var osse super glad da jeg med
rystende hænder pakkede den op - den er virkelig lækker - og så lige op til
weekenden! - jeg ved no hvad jeg skal lave hele dagen
til jer der har bestilt hos axel (racoon) er der da en chance for den kommer
inden længe - tjek jeres ordrestatus, måske den er på vej!

Totalt enig!

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-11-03 11:19

> [...]
kommer
> inden længe - tjek jeres ordrestatus, måske den er på vej!

Jeg fik noget nær et chok da jeg fik en mail fra Racoon der fortalte mig at
boxen er afsendt fra USA (får den i næste uge). Så du er ikke den eneste.
Jeg er forbløffet over sådan en service.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-11-03 13:15

> [...]
> geez en fed box - lige en snert mere lækker en den første - den 5. gollum
> dvd er i en lækker bog indpakning og figuren er flot - den bedste dvd

Er det region 1 eller 2 ??

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-11-03 22:42

> Er det region 1 eller 2 ??

1

hos racoon er det alt uden for europa

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-11-03 15:56

>1
>
>hos racoon er det alt uden for europa

Club Raccoon har også UK udgivelser. Mener også jeg har set en hollandsk

Peter

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 09-11-03 21:48

On Fri, 7 Nov 2003 16:36:00 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>geez en fed box - lige en snert mere lækker en den første - den 5. gollum
>dvd er i en lækker bog indpakning og figuren er flot - den bedste dvd
>udgivelse so far!

Har du fået set filmen? Hvordan er den sammenlignet med bio-udgaven?
Hvad med i forhold til FOTR Ext, er det en lige så god udvidelse?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-11-03 23:35

> Har du fået set filmen? Hvordan er den sammenlignet med bio-udgaven?

Den er blevet bedre - mere plads til fordybelse (inden for rimelighedens
grænser naturligvis)

> Hvad med i forhold til FOTR Ext, er det en lige så god udvidelse?

Mindst - måske lidt bedre - et sandt mesterværk i mine øjne - lækkerier,
især for folk der kender bøgerne - historien er simpelthen bedre - desuden
synes jeg den er mere voldelig, forstået på den måde man lige får en snert
flere afhuggede lemmer - ikke meget men akkurat nok til at gøre den lidt
mere dyster - jeg mener ikke at kunne huske mange af voldsscenerne fra
bioversionen.

alt i alt er både fotr og ttt extended lige store mesterværker - som storfan
kan jeg ikke nævne den ene er bedre fremfor den anden - men en ting er
sikker: den 5. disc er noget flottere i TTT - i fotr var det jo bare en alm
dvd lagt ved - i ttt får man et virkeligt lækkert tillæg i form af en
pap/bog hylster dvd ting om Gollum og DVDen er osse om Gollum - jeg har ikke
set extras endnu så de er uden for min bedømmelse so far.

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-11-03 11:37

Er der nogen der ved hvor man kan bestille gift-boxen (den med statuen) i
reg 2 ?

/jim

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-11-03 15:13

On Tue, 11 Nov 2003 11:36:43 +0100, "Jim Andersen"
<jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan bestille gift-boxen (den med statuen) i
>reg 2 ?

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11345

Morten
morten@bowman.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-11-03 15:56

Morten Bowman Hansen wrote:

> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11345

De får den på tilbud i Bog & Idé til 599,-

/David

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-11-03 18:57

Altså samme pris som ovenstående link