MS Windows
briani 27239
mime exe fejl
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 07-11-03 16:44

Hej med jer!
Når jeg læser nyhhedsgrupper kan jeg være ude for at få fejlmeddlelse og
den viser der er fejl i mime exefil. Hvorfor kommer den stadig selv om jeg
har rapporteret fejlen som der også står at jeg skal? Jeg kører Windows XP
Home edition.

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-03 03:50

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen skrev:

> Når jeg læser nyhhedsgrupper kan jeg være ude for at få
> fejlmeddlelse og den viser der er fejl i mime exefil.

Er du sikker på at der står "mime exefil" i fejlmeddelelsen?
Det lyder for mig mere sandsynligt at der står noget med "msimn.exe"
som er den programfil der styrer Outlook Express.

> Hvorfor kommer den stadig selv om jeg har rapporteret fejlen som
> der også står at jeg skal?

Det reparerer ikke fejlen at du rapporterer fejlen til Microsoft.
En rapportering laver blot en fejlrapport, som du så kan vælge at
sende afsted til Microsoft.

Madsen.

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 08-11-03 18:01

> Er du sikker på at der står "mime exefil" i fejlmeddelelsen?
> Det lyder for mig mere sandsynligt at der står noget med "msimn.exe"
> som er den programfil der styrer Outlook Express.

Hej !
Du har nok helt ret men jeg kunne ikke rigtig huske hvad der stod. Hvordan
gør jeg så fejlen bliver rettet?

Venlig hilsen

Birgitte.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-03 18:25

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen skrev:

> Du har nok helt ret men jeg kunne ikke rigtig huske hvad der
> stod. Hvordan gør jeg så fejlen bliver rettet?

Der kan være flere årsager og det er stort set umuligt at sige uden
en nøjagtig fejlmeddelelse. Når det sker igen, så prøv at noter ned
hvad der rent faktisk står i den fejlmeddelelse.

Madsen.