MS Windows
briani 27239
Ny Windows XP bruger
Fra : jonas

Dato : 07-11-03 16:32

Hej

Jeg har lige fået Windows XP home edition og har her et par spørgsmål.

Når jeg går på nettet så fylder tekst og billeder ikke hele skærmet. Det er
som om der så er en kant i højre side.

Hvordan er det lige jeg går tekst/billeder større her i XP. Kan ikke finde
det.

Så er det også som om når jeg surfer, at efter et vist antal minutter, så
giver det et automatisk klik lyd. Jeg ved ikke lige hvad funktion det har.
Nogen der ved, hvor man slår denne funktion fra ?

Mvh.
Jonas

Fra : Christian Spøer

Dato : 07-11-03 18:44

> Når jeg går på nettet så fylder tekst og billeder ikke hele skærmet. Det
er
> som om der så er en kant i højre side.

Det kan være siderne der er lavet sådan. Internetsider er lavet til at virke
på en "minimums"-opløsning. Hvis den er beregnet til 800x600 og du kører
1024x768 vil der være lidt rum.

> Hvordan er det lige jeg går tekst/billeder større her i XP. Kan ikke finde
> det.

Holder Ctrl nede og bruger musens scrollhjul. Ved ikke lige hvordan man skal
med keyboardet.

Mvh
Christian