Hadsten
Fra : Kasper

Dato : 14-04-01 23:39

hvornår vil de centraler ved Hadsten blive opdateret - kundeservice siger
hver gang man ringer at de bliver opdateret indenfor et par dage til 1 uge -
men første gang jeg fik denne besked var for 3 uger siden !! hmmm

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 14-04-01 23:40

"Kasper" <pade2222@hotmail.com> wrote Sun, 15 Apr 2001 00:39:18
+0200 :

>kundeservice

Ja, sidst jeg ringede til dem fortalte de mig at mine sokker var på
vej.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Henning

Dato : 14-04-01 23:49

On Sun, 15 Apr 2001 00:39:18 +0200, "Kasper" <pade2222@hotmail.com>
wrote:

>hvornår vil de centraler ved Hadsten blive opdateret - kundeservice siger

Kundeservice? Mobilix, CC, WOL, TDC...??

Henning
hsb@image.dk

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-04-01 00:07

"Henning" <ingen@email.tx> skrev i en meddelelse

> Kundeservice? Mobilix,

*LOL*...det er første gang jeg har set Kundeservice + Mobilix i samme
sætning...manden har humor

Mvh HA.

Fra : Hanzen

Dato : 15-04-01 09:32

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning" <ingen@email.tx> skrev i en meddelelse

> *LOL*...det er første gang jeg har set Kundeservice + Mobilix i samme
> sætning...manden har humor
>
> Mvh HA.

De har vel hørt at andre operatører har sådan en ting så de har anskaffet en
telefon der står ude bagved med et skilt ved siden af:
"Kundeservice telefon - må ikke berøres"

hilzen¨
Hanzen

Fra : Christian Flintrup

Dato : 15-04-01 10:57

Henrik Aarfeldt <rivmin@rivmin.dk> wrote:

> *LOL*...det er første gang jeg har set Kundeservice + Mobilix i samme
> sætning...manden har humor

Det var heller ikke samme sætning - der var et spørgsmålstegn imellem :)

Bare rolig :)

P.S: Få lige mobilix til at lave ADSL på virum centralen :)
--
Christian

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-04-01 13:46

"Kasper" <pade2222@hotmail.com> wrote in message
> [...]
uge -
> men første gang jeg fik denne besked var for 3 uger siden !! hmmm

Hvad sagde statussiderne hos http://www.transnet.dk/ da du tjekkede

God paaske

/F

Fra : Kasper

Dato : 15-04-01 18:34

Det er TDC jeg taler om !!!!!

Fra : hg

Dato : 18-04-01 08:54

Hvis det er ADSL som centralen skal opgraderes til, at du hentyder til, kan
jeg fortælle at jeg fik ADSL hos TDK d 6/4 som nr 4 i byen iflg. deres
montør så det er vel bare at bestille?
Henning

Fra : Jens.

Dato : 19-04-01 17:29

Hvis du hører under Central 3, så er der lang tid endnu til NE2 kommer.
For 2 måneder siden da jeg bestilte sagde TDC at centralen var opgraderet,
men udstyret var i restordre så levering kunne først ske SENEST 3 måneder
efter min bestilling, altså ca. 16-5-2001.
NU ERFARER jeg så at TDC siger at centralen først etableres tidligst 10.
måned 2001 og at de kun tager mod bestilling 3 måneder før.
HVorfor djævlen har TDC så løjet over for kunderne og sagt at ADSL var
etableret på "vores" central når dette ikke er tilfældet??. Efterhånden
begynder jeg at tro på den kritik folk kommer med ang. service niveau hos
TDC.
Jeg er skidesur på TDC, der for det første lyver og for det andet ikke
sender besked om "forsinkelsen" på 5 måneder til kunderne. Jeg erfarede det
kun fordi jeg rykkede for min etableringsdato - skam jer TDC !!!
At man så får Nettid80 gratis indtil man får NE2 er et lille plaster på
såret, men set i forhold til hastighed og manglende Always On er det stadig
for dårligt.
/Jens.