Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Downtown Odense
Fra : Fums

Dato : 07-11-03 11:32

Bylivet er ikke så voldsomt kl: 10 når butikkerne i centrum lige åbner, men
det lykkedes alligevel at finde et godt motiv
http://fums.dk/2003/11/index.htm#3

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 07-11-03 12:20

Du er en skør kugle, men meget sjov

Jan

Fra : Fums

Dato : 07-11-03 12:30

Jan Emil Christiansen skrev news:bofusi$2pr$1@news.cybercity.dk
> Du er en skør kugle, men meget sjov

Mange tak. En skam du så ikke kan se de billeder jeg opgiver at tage. Hvor
har jeg haft mange ideer som jeg har måtte opgive fordi jeg ikke kunne løbe
hurtigt nok, og pga. kamera ikke er godt nok. Så til alle derude:

Jeg ønsker mig et Olympus C 750 UZ i julegave, I må godt gå flere sammen om
at sponsorerer det
http://edbpriser.dk/digitalfoto/digitalfoto-top10.asp?ID=1324677967

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Pico

Dato : 08-11-03 00:08

Jan Emil Christiansen wrote:
> Du er en skør kugle, men meget sjov

Hvorfor er han det, det er da et godt set billed ?
Jeg ville meget nødig være i gang med det procekt han er,
et billed om dagen, helst rimeligt. Nogen dage kan man
slet ikke lave bare et rimeligt billed og andre dage går det
strygende og med en del brugbare i kassen.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 08-11-03 00:30

Selvom jeg ikke er ung mere (28 år) prøver jeg stadig at være smart med de
unge.
Jeg prøvede at lave en smiley som skulle symbolisere det ikke var så
hårdt ment.
Men det mislykkedes måske i sammenhængen, da jeg som sagt ikke er 13 mere.

Jan

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 08-11-03 00:35

"Pico" <IPdata@SPAMmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er han det, det er da et godt set billede.

Enig, jeg kan også godt lide billedet!

Vh Matilde

Fra : Fums

Dato : 08-11-03 03:59

Pico skrev news:3fac28d6$0$27433$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> [...]
> slet ikke lave bare et rimeligt billed og andre dage går det
> strygende og med en del brugbare i kassen.

For god ordens skyld har jeg taget det som et stort kompliment. Jeg kan godt
lide at blive kaldet "en skør kugle", men der er dog andre ting som sårer.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Pico

Dato : 08-11-03 00:29

Jan Emil Christiansen wrote:
> Du er en skør kugle, men meget sjov

Nå der fik jeg vist husket forkert, er det ikke Jens Bruun der
er igang med et billed om dagen ?
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Fums

Dato : 08-11-03 03:56

Pico skrev news:3fac2c5b$1$27467$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Nå der fik jeg vist husket forkert, er det ikke Jens Bruun der
> er igang med et billed om dagen ?

Jeg tro JB er blevet inspireret af mig. Jeg startede i august (præcis dato
findes på webloggen, han startede 2. oktober). Jeg har dog haft svært ved at
fange billeder jeg kunne bruge til noget (og i går blev det til 10... hmm),
men jeg forsøger og er igen på vej. - Jeg har i øvrigt også glemt det nogle
dage. Jeg har startet en del andre hjemmesider siden jeg startede bloggen,
og når man sidder og retter " = < b til br mv i html kan alt andet end mad
godt glemmes

Og så er der vist den dansk forskel, at jeg kalder mit "foto" hvor hans er
"billede"

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-03 12:04

"Fums" <spam.er@uønsket.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg tro JB er blevet inspireret af mig

Det skal jeg slet ikke afvise. Jeg husker ikke lige sammenhængen, men
jeg blev inspireret af én eller anden tråd i denne ng, hvorefter jeg
erhvervede domænenavnet.

> Jeg har dog haft svært ved at
> fange billeder jeg kunne bruge til noget (og i går blev det til 10...
hmm),

Også jeg. Der er ikke så meget at vælge i mellem, når ens hverdag består
af køretur til/fra et kontorjob, og når det samtidigt er mørkt i
fritiden. Jeg prøver dog at holde dampen oppe, og glæder mig til de
noget lysere årstider.

> men jeg forsøger og er igen på vej. - Jeg har i øvrigt også glemt det
nogle
> dage.

Ikke jeg, selvom jeg bliver nødt til at fotografere lidt på skrømt sidst
på aftenen, hvis jeg ikke har fået et billede i kassen i løbet af dagen.
Jeg er dog begyndt at se mine omgivelser med helt nye øjne, idet jeg
hele tiden lurer på, om et motiv skulle dukke op. Alene af den grund vil
jeg vedblive (håber jeg) med at slæbe rundt på kameraet hver dag. Noget
af idéen med min fotodagbog er, at billedet _skal_ i hus hver dag, og så
må kvaliteten komme i anden række. Jeg lurer også på at investere i et
lille-bitte kamera, så kameraets størrelse ikke bliver en hæmsko i
længden.

?

--
-Jens B.

Fra : Fums

Dato : 08-11-03 13:30

Jens Bruun skrev news:boiij1$134$1@news.cybercity.dk
> Det skal jeg slet ikke afvise. Jeg husker ikke lige sammenhængen, men
> jeg blev inspireret af én eller anden tråd i denne ng, hvorefter jeg
> erhvervede domænenavnet.

Så tilmeld din blog på http://blogtree.com. Det er lidt sjovt at se. Jeg er
tilmeldt
http://blogtree.com/blogtree.php?blogid=12975

> [...]
> af køretur til/fra et kontorjob, og når det samtidigt er mørkt i
> fritiden. Jeg prøver dog at holde dampen oppe, og glæder mig til de

Så skal du prøve ikke at have nogen grund til at forlade hjemme hver dag, så
bliver det rigtigt svært. Jeg grlæder mig til der kommer sne... ikke at gå
i, og ikke for at rydde den, men med flid skulle der gerne komme nogle gode
billeder ud af det.

> [...]
> må kvaliteten komme i anden række. Jeg lurer også på at investere i et
> lille-bitte kamera, så kameraets størrelse ikke bliver en hæmsko i

Jeg har altid mit i jakkelommen. Det er godt nok lidt tung indimellem, men
dog ikke så meget det generer, det var kun da jeg havde lånt Olymlus C720
som jeg så havde i den anden lomme... det var for vildt.

> hans er
>
> ?

Ja, som fx "Dagens billede fra motorvejen i min fotodagbog: Energy" i
news:3fab5110$0$95033$edfadb0f@dread11.news.tele.dk Jeg skriver "Dagens
Foto", men forskellen er ens

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Alex W

Dato : 08-11-03 13:36

I er skrup skøre begge to ... Både dig Jens og så Fums
Det er noget af et projekt, at have et nyt billede på loggen hver dag ...
men respekt ... det er en rigtig sjov idé.

Fums:
Det er et godt billede af cyklerne !!
Jens:
Energy, er et fint billede .. men har det ikke hængt der længe ? ))

hygge
/Alex W

Fra : Fums

Dato : 08-11-03 14:36

Alex W skrev news:3face327$0$45345$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> I er skrup skøre begge to ... Både dig Jens og så Fums
> Det er noget af et projekt, at have et nyt billede på loggen hver dag ...
> men respekt ... det er en rigtig sjov idé.

Jeg overvejer om jeg skal begynde at opgøre tidsforbrug og hvor mange km jeg
kører for at lave siden. Det er ikke så lidt endda... men: Hey! Der skal
være plads til en skør hobby.

> Fums:
> Det er et godt billede af cyklerne !!

Takker