/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
Hvad skal vi med Fotoforretninger ?
Fra : JJC


Dato : 07-11-03 10:15

Jeg var i går ude for at købe et kamera til kr. 5.000 til erstatning for mit
tidligere kamara som blev stjålet. Jeg havde af importøren fået af vide at
Fotoforretningen Mimosa i Århus have fået tilsendt det kamera jeg overvejede
at anskaffe, og forinden havde jeg ringet og fået af vide at de have fået
kameraet ind samme dag, og aftalte at vi skulle komme og ser det samme dag.

Mig og min kone tager en time før fri, så vi kan se på kameraet i ro og
fred, før vi skal hente børnene. Men da vi skal se kameraet er det ikke
ladet op. Ekspedienten siger det er fordi de har vist det så mange gange at
det er løbet tør for strøm. Det er selvfølgelig en lodret løgn, da jeg har
fået af vide at det lige er ankommet. Vi får af vide at vi kan komme igen en
anden dag, han vil ikke lade det op nu, og ekspedienten desuden ikke kan
fortælle andet end hvad der står på nettet om kameraet.

Vi forlader herefter, lidt forvirret, butikken og henter vores børn. Om
aftenen tænker jeg lidt over forløbet af det der skulle have været en god
oplevelse, og beslutter at næste dag vil jeg ringe til forretningen og få en
forklaring.

Jeg har nu lige ringen og snakket med ejeren af Mimosa, Robert Sørensen. Han
var ret ligeglad med ekspedientens serviceniveau og havde heller ikke noget
problem med at ekspedienten står og fortæller løgnehistorier.

Hans forklaring på service niveauet var, "vi bliver ofte udnyttet af folk
der kommer ind og for servicen, og derefter køber på nettet".

Mit spørgsmål er nu. Hvad skal vi med fotoforretninger når de ikke vil
vejlede kunderne men henviser til "det der står på nettet"?

De ønsker ikke at vejlede af frygt for at man køber deres produkter på
nettet !!!

Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der kan
anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?








 
 
Poul (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Poul


Dato : 07-11-03 10:58

Kære ven, du hopper lige i med samlede ben

Mange (jeg siger ikke alle!) foto forretninger spiller på folks uvidenhed og
tager fede overpriser for
produkterne. Når de så ovenikøbet giver dig en dårlig service, så glemt alt
om i hvertfald den forretning!

Prøv lige at undersøge www.edbpriser.dk (nu ved jeg ikke hvilket kamera du
har i overvejelse), men jeg
tror du vil få et chok når du ser hvor meget du kan spare i forhold til
tidligere omtalte fantastiske forretning...

Har du mod på at købe udenlandsk, så tag et kig på www.dnet24.de - her kan
du måske hente yderligere
500 eller 1000 kr. Og tænk ikke på risikoen med at handle på nettet: dansk
lov giver dig ret til at trække de
udbetalte penge tilbage, ifald du skulle blive snydt. For mit eget
vedkommende har jeg overhovedet ingen
betænkligheder ved at handle på nettet i Tyskland!

Held og lykke,
mvh. Poul

"JJC" <jjc@hotmail.com> wrote in message
news:3fab6286$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg var i går ude for at købe et kamera til kr. 5.000 til erstatning for
mit
> tidligere kamara som blev stjålet. Jeg havde af importøren fået af vide at
> Fotoforretningen Mimosa i Århus have fået tilsendt det kamera jeg
overvejede
> at anskaffe, og forinden havde jeg ringet og fået af vide at de have fået
> kameraet ind samme dag, og aftalte at vi skulle komme og ser det samme
dag.
>
> Mig og min kone tager en time før fri, så vi kan se på kameraet i ro og
> fred, før vi skal hente børnene. Men da vi skal se kameraet er det ikke
> ladet op. Ekspedienten siger det er fordi de har vist det så mange gange
at
> det er løbet tør for strøm. Det er selvfølgelig en lodret løgn, da jeg har
> fået af vide at det lige er ankommet. Vi får af vide at vi kan komme igen
en
> anden dag, han vil ikke lade det op nu, og ekspedienten desuden ikke kan
> fortælle andet end hvad der står på nettet om kameraet.
>
> Vi forlader herefter, lidt forvirret, butikken og henter vores børn. Om
> aftenen tænker jeg lidt over forløbet af det der skulle have været en god
> oplevelse, og beslutter at næste dag vil jeg ringe til forretningen og få
en
> forklaring.
>
> Jeg har nu lige ringen og snakket med ejeren af Mimosa, Robert Sørensen.
Han
> var ret ligeglad med ekspedientens serviceniveau og havde heller ikke
noget
> problem med at ekspedienten står og fortæller løgnehistorier.
>
> Hans forklaring på service niveauet var, "vi bliver ofte udnyttet af folk
> der kommer ind og for servicen, og derefter køber på nettet".
>
> Mit spørgsmål er nu. Hvad skal vi med fotoforretninger når de ikke vil
> vejlede kunderne men henviser til "det der står på nettet"?
>
> De ønsker ikke at vejlede af frygt for at man køber deres produkter på
> nettet !!!
>
> Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der kan
> anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
> eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?
>
>
>
>
>
>
>



Max[DK] (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Max[DK]


Dato : 07-11-03 11:33

>
> Har du mod på at købe udenlandsk, så tag et kig på www.dnet24.de - her kan
> du måske hente yderligere
hvad giver man for at få sendt derfra? (synes ikke lige at jeg kan finde
det)

/Max



Poul (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Poul


Dato : 07-11-03 12:27

Jeg tror 10 eller 12 euro, man kan se det hvis man tager de første step som
om man skal bestille...

"Max[DK]" <maxses@hotmail.com> wrote in message
news:bofscc$f9t$1@sunsite.dk...
> >
> > Har du mod på at købe udenlandsk, så tag et kig på www.dnet24.de - her
kan
> > du måske hente yderligere
> hvad giver man for at få sendt derfra? (synes ikke lige at jeg kan finde
> det)
>
> /Max
>
>



Kim Skovsby (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Skovsby


Dato : 07-11-03 18:31

Det er en varm katoffel det her med net og butiks handel.

Jeg arbejder selv i en forretning som er meget kendt for vores lave priser
på nettet, vi sælger kun igennen de danske leverndør fordi det er vores
erfaring at vi skal være meget forsigtigt med de parllel impoteret vare fra
tyskland osv. Hvorfor er en længre kompliceret historie.

Som JJC skrev. Hvorfor købe i en butik når man ikke for en bedre service end
den på nettet? Og det er der en god pointe i. For selvføgelige skal servicen
være bedre i en butik. Men jeg kan nu godt forstå butikkens fustration. For
jeg sider i den type butik hvor folk kommer og køber deres kamera. Og ikke
så meget for prøvet kameraet.

Ind i mellem fortæller kunder mig at de har købt kameraet i en anden butik
for at prøve det af. I nogle butikker giver tilbageskøbs ganti. Og når de
har prøvet kameraet i 14 dage så aflever de det tilbage og kommer til os og
køber det selv samme kamera, men bare 500 - 1.500,- kr billiger.

Og den type kunder er fanme skammelige... Når jeg opdager det. Så nægter jeg
at sælge kameraet til kunden. For lave priser er lig med ringer service. og
enten vælger man en lidt højre pris og god service eller også vælger man den
billige pris, og en ringer service. det må være rimligt.

Branchen er meget presset. og Jo... Der er da stor forskeld på priserne. Men
i længden er de alt for lave priser ikke gode for alle parter. Det er ikke
godt for samfunds økonomien, det giver ringe service, der er ødelagt mange
arbejdspladser, og branchen er blevet fyldt op med pladt ugler og hængerøve.

Men... man skal bare huske.. At være sikker på at man køber kameraet under
de vilkår man ønsker. At prisen måske så er lidt højre, må man bare tage
med.

Mvh.
Kim Skovsby

"Poul" <posa_nospam@novonordisk.com> skrev i en meddelelse
news:Q0Kqb.294$Dh3.165@news.get2net.dk...
> Kære ven, du hopper lige i med samlede ben
>
> Mange (jeg siger ikke alle!) foto forretninger spiller på folks uvidenhed
og
> tager fede overpriser for
> produkterne. Når de så ovenikøbet giver dig en dårlig service, så glemt
alt
> om i hvertfald den forretning!
>
> Prøv lige at undersøge www.edbpriser.dk (nu ved jeg ikke hvilket kamera du
> har i overvejelse), men jeg
> tror du vil få et chok når du ser hvor meget du kan spare i forhold til
> tidligere omtalte fantastiske forretning...
>
> Har du mod på at købe udenlandsk, så tag et kig på www.dnet24.de - her kan
> du måske hente yderligere
> 500 eller 1000 kr. Og tænk ikke på risikoen med at handle på nettet: dansk
> lov giver dig ret til at trække de
> udbetalte penge tilbage, ifald du skulle blive snydt. For mit eget
> vedkommende har jeg overhovedet ingen
> betænkligheder ved at handle på nettet i Tyskland!
>
> Held og lykke,
> mvh. Poul
>
> "JJC" <jjc@hotmail.com> wrote in message
> news:3fab6286$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Jeg var i går ude for at købe et kamera til kr. 5.000 til erstatning for
> mit
> > tidligere kamara som blev stjålet. Jeg havde af importøren fået af vide
at
> > Fotoforretningen Mimosa i Århus have fået tilsendt det kamera jeg
> overvejede
> > at anskaffe, og forinden havde jeg ringet og fået af vide at de have
fået
> > kameraet ind samme dag, og aftalte at vi skulle komme og ser det samme
> dag.
> >
> > Mig og min kone tager en time før fri, så vi kan se på kameraet i ro og
> > fred, før vi skal hente børnene. Men da vi skal se kameraet er det ikke
> > ladet op. Ekspedienten siger det er fordi de har vist det så mange gange
> at
> > det er løbet tør for strøm. Det er selvfølgelig en lodret løgn, da jeg
har
> > fået af vide at det lige er ankommet. Vi får af vide at vi kan komme
igen
> en
> > anden dag, han vil ikke lade det op nu, og ekspedienten desuden ikke kan
> > fortælle andet end hvad der står på nettet om kameraet.
> >
> > Vi forlader herefter, lidt forvirret, butikken og henter vores børn. Om
> > aftenen tænker jeg lidt over forløbet af det der skulle have været en
god
> > oplevelse, og beslutter at næste dag vil jeg ringe til forretningen og

> en
> > forklaring.
> >
> > Jeg har nu lige ringen og snakket med ejeren af Mimosa, Robert Sørensen.
> Han
> > var ret ligeglad med ekspedientens serviceniveau og havde heller ikke
> noget
> > problem med at ekspedienten står og fortæller løgnehistorier.
> >
> > Hans forklaring på service niveauet var, "vi bliver ofte udnyttet af
folk
> > der kommer ind og for servicen, og derefter køber på nettet".
> >
> > Mit spørgsmål er nu. Hvad skal vi med fotoforretninger når de ikke vil
> > vejlede kunderne men henviser til "det der står på nettet"?
> >
> > De ønsker ikke at vejlede af frygt for at man køber deres produkter på
> > nettet !!!
> >
> > Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der
kan
> > anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
> > eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
>
>



Chr. L. (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Chr. L.


Dato : 07-11-03 19:32


"Kim Skovsby" <kamerahuset@city.dk> wrote in message
news:bogkt6$tgo$1@news.cybercity.dk...
> Det er en varm katoffel det her med net og butiks handel.
>
> Jeg arbejder selv i en forretning som er meget kendt for vores lave priser
> på nettet, vi sælger kun igennen de danske leverndør fordi det er vores
> erfaring at vi skal være meget forsigtigt med de parllel impoteret vare
fra
> tyskland osv. Hvorfor er en længre kompliceret historie.
>
> Som JJC skrev. Hvorfor købe i en butik når man ikke for en bedre service
end
> den på nettet? Og det er der en god pointe i. For selvføgelige skal
servicen
> være bedre i en butik. Men jeg kan nu godt forstå butikkens fustration.
For
> jeg sider i den type butik hvor folk kommer og køber deres kamera. Og ikke
> så meget for prøvet kameraet.
>
> Ind i mellem fortæller kunder mig at de har købt kameraet i en anden butik
> for at prøve det af. I nogle butikker giver tilbageskøbs ganti. Og når de
> har prøvet kameraet i 14 dage så aflever de det tilbage og kommer til os
og
> køber det selv samme kamera, men bare 500 - 1.500,- kr billiger.
>
Well det er jo ikke lovpligtigt at give returret..det er noget butikken
giver fordi man 'regner' med at hvis folk køber så kommer de ikke tilbage.

> Og den type kunder er fanme skammelige... Når jeg opdager det. Så nægter
jeg
> at sælge kameraet til kunden. For lave priser er lig med ringer service.
og
> enten vælger man en lidt højre pris og god service eller også vælger man
den
> billige pris, og en ringer service. det må være rimligt.
>

hvad er god service, 5-10 minutter for en demo i en butik??!?,-for mig er
god service når skidtet går i stykker og der ingen ballade er med at få det
lavet eller lang rep. tid!.

Chr.




Britt Malka (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Britt Malka


Dato : 07-11-03 11:04

On Fri, 7 Nov 2003 10:14:46 +0100, "JJC" <jjc@hotmail.com> wrote:

>Hans forklaring på service niveauet var, "vi bliver ofte udnyttet af folk
>der kommer ind og for servicen, og derefter køber på nettet".

Det kunne han ganske let undgå ved at have samme priser, som man kan
finde på nettet.

Prøv en søgning efter dit kamera på www.kelkoo.dk

Vi sparede selv omkring 2500 kr. ved at kende prisen derfra, før vi
købte - i en fotohandel i øvrigt, hvor de havde en god service, men
den ligger langt fra, hvor du bor...
--
Britt Malka
Vind en nyhedstitel (hemmelig) fra Bog&Idé - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html
(Svar ikke til denne e-mail-adresse. Mail slettes på serveren p.g.a. spam)

Max[DK] (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Max[DK]


Dato : 07-11-03 11:26

"JJC" <jjc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3fab6286$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg var i går ude for at købe et kamera til kr. 5.000 til erstatning for
mit
> tidligere kamara som blev stjålet. Jeg havde af importøren fået af vide at
> Fotoforretningen Mimosa i Århus have fået tilsendt det kamera jeg
overvejede

> Hans forklaring på service niveauet var, "vi bliver ofte udnyttet af folk
> der kommer ind og for servicen, og derefter køber på nettet".
>
> Mit spørgsmål er nu. Hvad skal vi med fotoforretninger når de ikke vil
> vejlede kunderne men henviser til "det der står på nettet"?
>
> De ønsker ikke at vejlede af frygt for at man køber deres produkter på
> nettet !!!
>
> Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der kan
> anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
> eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?

Jeg har lige summet lidt op, Mimosa graver da deres egen grav på den måde,
hvis de ikke vil vejlede at det da 100% sikkert at jeg ikke har skrupler med
at handle på nettet...

/Max



Jens Bruun (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 07-11-03 12:42

"JJC" <jjc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3fab6286$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der kan
> anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
> eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?

Jeg ved ikke, om hhv. Bingo Foto/Platan Foto på nogen måde er repræsenteret
i Århus-området, men jeg har gode erfaringer med at købe udstyr hos dem. Du
får OK rådgivning/betjening, og de er til at snakke med mht. pris (betal
_aldrig_ den pris, de skilter med .

--
-Jens B.

www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet



Hans Jørgen Jakobsen (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Hans Jørgen Jakobsen


Dato : 07-11-03 22:41

On Fri, 7 Nov 2003 12:41:54 +0100, Jens Bruun wrote:
> "JJC" <jjc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3fab6286$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der kan
>> anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
>> eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?
>
> Jeg ved ikke, om hhv. Bingo Foto/Platan Foto på nogen måde er repræsenteret
> i Århus-området, men jeg har gode erfaringer med at købe udstyr hos dem. Du
> får OK rådgivning/betjening, og de er til at snakke med mht. pris (betal
> _aldrig_ den pris, de skilter med .
>
Bingo er lige åbnet i Bruns Galleri.
/hjj

Jesper Hedegaard (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Hedegaard


Dato : 07-11-03 22:49


"Hans Jørgen Jakobsen" <hjj@wheel.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnbqo4bq.2esv.hjj@freesbee.wheel.dk...
> On Fri, 7 Nov 2003 12:41:54 +0100, Jens Bruun wrote:
> > "JJC" <jjc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:3fab6286$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> >> Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der
kan
> >> anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
> >> eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?
> >
> > Jeg ved ikke, om hhv. Bingo Foto/Platan Foto på nogen måde er
repræsenteret
> > i Århus-området, men jeg har gode erfaringer med at købe udstyr hos dem.
Du
> > får OK rådgivning/betjening, og de er til at snakke med mht. pris (betal
> > _aldrig_ den pris, de skilter med .
> >
> Bingo er lige åbnet i Bruns Galleri.
> /hjj

Hej med jer

Her i Kbh har vi "lært" at Platan Foto er en del af Bingo - og at de (på flg
link) opererer med "net-priser".
Rygter vil vide at du blot tjekker disse priser og så nævner dem hos Bingo -
så får du varen til den pris
http://www.platanfoto.dk/

Desuden har Bingo jo altid averteret sig som "pris-baskerne" - de vil altid
sælge dig varen til billigeste pris.
Har faktisk brugt det for "få" år siden, da jeg købte et Canon T70 - det var
altså kramberg og hot dengang
Meeen det kræver vist sommetider lidt debat i butikken - og det foregår
sikkert bedst på et tidspunkt, hvor der ikke er for mange kunder i
butikken.....(bare et gammelt taktisk kneb)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh
Jesper
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder



Jan F. (08-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan F.


Dato : 08-11-03 06:29

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse
news:ArUqb.25741$jf4.1447473@news000.worldonline.dk...
>
> Desuden har Bingo jo altid averteret sig som "pris-baskerne" - de vil
altid
> sælge dig varen til billigeste pris.

Sådan er det ikke mere, prøv at sige Kamerahuset i en Bingobutik så ser de
rødt, og kan/vil ikke matche prisen.

Jan F.






JH (08-11-2003)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 08-11-03 10:43

Jesper Hedegaard wrote:
>
> Her i Kbh har vi "lært" at Platan Foto er en del af Bingo - og at de
> (på flg link) opererer med "net-priser".
> Rygter vil vide at du blot tjekker disse priser og så nævner dem hos
> Bingo - så får du varen til den pris
> http://www.platanfoto.dk/
>

For mit vedkommende er det ikke kun et rygte.
Købte mit kamera til platanfoto-pris uden vrøvl
hos Bingo Foto i City 2.

JH



Ingrid (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Ingrid


Dato : 07-11-03 18:07

Sct Pauls foto i Ryesgade har en god service. Deres priser er ikke billigst,
ikke når man sammenligner med køb på nettet i hvert fald.

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...



Benny Mortensen (08-11-2003)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 08-11-03 00:07


"JJC" <jjc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3fab6286$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg var i går ude for at købe et kamera til kr. 5.000 til erstatning for
mit
> tidligere kamara som blev stjålet. Jeg havde af importøren fået af vide at
> Fotoforretningen Mimosa i Århus have fået tilsendt det kamera jeg
overvejede
> at anskaffe, og forinden havde jeg ringet og fået af vide at de have fået
> kameraet ind samme dag, og aftalte at vi skulle komme og ser det samme
dag.
>
> Mig og min kone tager en time før fri, så vi kan se på kameraet i ro og
> fred, før vi skal hente børnene. Men da vi skal se kameraet er det ikke
> ladet op. Ekspedienten siger det er fordi de har vist det så mange gange
at
> det er løbet tør for strøm. Det er selvfølgelig en lodret løgn, da jeg har
> fået af vide at det lige er ankommet. Vi får af vide at vi kan komme igen
en
> anden dag, han vil ikke lade det op nu, og ekspedienten desuden ikke kan
> fortælle andet end hvad der står på nettet om kameraet.
>
> Vi forlader herefter, lidt forvirret, butikken og henter vores børn. Om
> aftenen tænker jeg lidt over forløbet af det der skulle have været en god
> oplevelse, og beslutter at næste dag vil jeg ringe til forretningen og få
en
> forklaring.
>
> Jeg har nu lige ringen og snakket med ejeren af Mimosa, Robert Sørensen.
Han
> var ret ligeglad med ekspedientens serviceniveau og havde heller ikke
noget
> problem med at ekspedienten står og fortæller løgnehistorier.
>
> Hans forklaring på service niveauet var, "vi bliver ofte udnyttet af folk
> der kommer ind og for servicen, og derefter køber på nettet".
>
> Mit spørgsmål er nu. Hvad skal vi med fotoforretninger når de ikke vil
> vejlede kunderne men henviser til "det der står på nettet"?
>
> De ønsker ikke at vejlede af frygt for at man køber deres produkter på
> nettet !!!
>
> Jeg tror dog ikke at alle forretninger er som Mimosa. Er der nogen der kan
> anvise en fotoforretning i Århus hvor der leveres en ordentlig service,
> eller skal jeg prøve at købe kameraet på nettet ?
>
Hej JJC

Tja, men et eller andet sted har han jo ret. Noget andet er, som du selv
skriver, han har lige fået det, så jeg går selvfølgelig ud fra, at det er en
helt ny model, så ville en times tid alene med kameraet, jo være en ganske
dejlig ting, før man skal til at demonstrere det. Hvad strømmen angår, så
efter de tider, som et digital kamera kan tømme et sæt batterier på, så en
god demo for en kunde, og batteriet kan faktisk godt være tømt. Specielt
da, som du selv siger, han har jo lige fået det, så der har altså, hvis din
påstand er korrekt, heller ikke været tid til at lade det ordentligt op.
Til gengæld undrer det mig, at en fotoforretning ikke har mulighed for at
sætte det på en PSU, eller Power bank, og så har man da strøm nok, til op
til adskillige demoer. Men det var da så nok en grund til, at AA batterier
er et must i digital kameraer. Så er katastrofen med strøm da aldrig total,
som den åbenbart var i din situation.

M.V.H.....Benny..



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste