Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens billede fra motorvejen i min fotoda~
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-03 09:00

Morgenstemningen set fra motorvejen: www.fotolog.dk

Og gad I smide en kommentar, gerne suppleret med lidt kritik, vil jeg blive
glad.

--
-Jens B.

Fra : Ole Larsen

Dato : 07-11-03 09:20

> Morgenstemningen set fra motorvejen: www.fotolog.dk
>
> Og gad I smide en kommentar, gerne suppleret med lidt kritik, vil jeg
blive
> glad.

Et alm., men smukt naturbillede med det ekstra plus ( eller minus, alt efter
temperament ) at der er teknologi (højspændingslinier) med. Har du et hvor
forgrunden ikke kuller helt ned, så jeg det gerne. Mosekonen fascinerer også
mig

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-03 11:02

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et hvor
> forgrunden ikke kuller helt ned, så jeg det gerne. Mosekonen fascinerer
også
> mig

Jeg har meget svært ved at vurdere, hvilken justering af billedet, der giver
den bedste virkning, da jeg ser det på en LCD-skærm. Jeg har forsøgt at
lægge en ny version op, hvor forgrunden burde stå lidt lysere?

--
-Jens B.

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-11-03 15:54

> [...]
> den bedste virkning, da jeg ser det på en LCD-skærm. Jeg har forsøgt at
> lægge en ny version op, hvor forgrunden burde stå lidt lysere?

LCD-skærm, mener du den på kameraet, forstår jeg godt at du har svært ved
det.
Har prøvet at pille ved dit billede i PS, men kan ikke rigtigt få det til at
funge. Det ser ud til, at der ikke er informationer i de mørkeste områder -
eller der skal en kontrastmaske til ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-03 17:38

> LCD-skærm, mener du den på kameraet, forstår jeg godt at du har svært
ved
> det.

Nope, dårligt formuleret fra min side. Jeg bruger min laptop til
billedarbejde. Noget tyder på, at den trænger til en gang kalibrering.

> [...]
til at
> funge. Det ser ud til, at der ikke er informationer i de mørkeste

Ja, mine billeder får typisk en gang autoniveauer i PS, og dette har
masser af information i skyggeområderne, når jeg ser det på min laptop.

--
-Jens B.

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 07-11-03 16:30

On Fri, 7 Nov 2003 09:00:15 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Morgenstemningen set fra motorvejen: www.fotolog.dk
>
>Og gad I smide en kommentar, gerne suppleret med lidt kritik, vil jeg blive
>glad.
Hej Jens

Fin stemning, men hvor er vi i DK ??
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-03 16:45

"Ulf Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Fin stemning, men hvor er vi i DK ??

Ring IV, nordgående spor, nogle kilometer før Ballerup.

--
-Jens B.

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 07-11-03 19:53

On Fri, 7 Nov 2003 16:44:34 +0100, "Jens Bruun"

Tak