Kan onani overdrives?
Fra : mes

Dato : 14-04-01 22:57

Hej til alle i dss.

Mit spørgsmål er om man kan onanere for meget?

Er en gang om dagen for meget?

Er en gang om ugen for lidt?

Men hvad er normalt?

Jeg er godt klar over at det er individuelt, og det afhænger måske af om man
er i et forhold eller ej. Man kunne måske også forestille sig at det
afhænger af ens seksualdrift, og sikkert en masse andre faktorer.

Med venlig hilsen
mes

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-04-01 00:01

En gang om dagen kan umuligt være for meget.. *SSS*

Når jeg er uden partner, gør jeg det 3-4 gange om dagen... Det synes jeg
ikke er for meget..
I weekender, hvor jeg har mere tid en på hverdage, slå 3-4 gange
selvfølgelig ikke til..

Når jeg har en kæreste eller fast bolleveninde, onanerer jeg en enkelt eller
2 gange hver eller hver anden dag..

Der er intet der er normalt, når man snakker om hvor tit man onanerer.. Det
eneste sikre man kan sige er at mænd generelt onanerer mere end kvinder, men
der er selvfølgelig også kvinder som onanerer flere gange dagligt (har kendt
et par stykker) og fyrer som stort set aldrig gør det (kender også et par
stykker af dem)..

Det eneste "skadelige" ved at onanere (som fyr) er at man måske kan få sure
miner fra kæresten over at man ikke kan tilfredsstille hende nok fordi man
får en "håndmad" fra tid til anden..

En anden UVIDENSKABLIG erfaring: Prøv at lægge mærke til din pik... Jeg tør
næste vædde på at den et skæv... Og den er skæv til modsatte side af hvilken
hånd du bruger til at onanere med. Dvs. bruger du høre hånd, er den skæv til
venstre og omvendt.. Indtil videre har det passet på ALLE jeg har spurgt, og
det er over 100 fyre.. *LOL*

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-04-01 01:49

*DrømmeFyren* skrev i meddelelsen <9bakv0$s2u$1@sunsite.dk>...

om man man onanere for meget.. tjah hvis du er en mand ( går jeg udfra ) bør
du nok stoppe når din tissemand er helt blå?

> [...]
til
>venstre og omvendt.. Indtil videre har det passet på ALLE jeg har spurgt,

det kan jeg så sige ikke passer.. sorry.

--
Mvh Anders Houmark

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-04-01 10:48

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> wrote in message

> *DrømmeFyren* skrev i meddelelsen <9bakv0$s2u$1@sunsite.dk>...
>
> om man man onanere for meget.. tjah hvis du er en mand ( går jeg udfra )
bør
> du nok stoppe når din tissemand er helt blå?

Kan den blive det? *GG*

> hvilken
> til
> og
>
> det kan jeg så sige ikke passer.. sorry.

Kig godt efter.. Det er i stiv tilstand, og vi snakker om om ganske få
milimeter...

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-04-01 14:57

*DrømmeFyren* skrev i meddelelsen <9bef8c$56j$1@sunsite.dk>...

>Kan den blive det? *GG*

Det ved jeg ikke, jeg har ikke selv prøvet det..

>Kig godt efter.. Det er i stiv tilstand, og vi snakker om om ganske få
>milimeter...

er højrehåndet og "lille" anders vender en lidt til højre.. venstre er det
ihvertfald ikke :)

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-04-01 19:03

> [...]
> venstre og omvendt.. Indtil videre har det passet på ALLE jeg har spurgt, og

Min er lige .. det er faktisk ens af de ting jeg får ros/bemærket fra kvinder jeg har
været sammen med.
At min pik er helt lige og uden krumninger .. dvs den overholder EU grænserne for krumning
:D

Fra : René Hjorth

Dato : 21-04-01 21:37

Sat, 21 Apr 2001 20:02:52 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej CeeJay,

>At min pik er helt lige og uden krumninger .. dvs den overholder EU grænserne for krumning :D

Æv, hvor skuffende...

Jeg synes personligt at pikke der er krumme og skæve er de flotteste
af dem alle sammen, da de afviger fra det almindelige og indeholder
noget personlighed

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 22-04-01 14:37

> Hej CeeJay,

> Æv, hvor skuffende...

*S* Du behøver ikke at være skuffet René - Du havde alligevel aldrig haft en chance med
mig ;)

> Jeg synes personligt at pikke der er krumme og skæve er de flotteste
> af dem alle sammen, da de afviger fra det almindelige og indeholder
> noget personlighed

Jeg har ellers indtrykket at de fleste er krummede , bøjede eller skæve på en eller anden
måde.
Men det ved du nok mere om end jeg. ;)

Mvh
CeeJay

Fra : René Hjorth

Dato : 22-04-01 21:06

Sun, 22 Apr 2001 15:36:59 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej CJ,

>*S* Du behøver ikke at være skuffet René - Du havde alligevel aldrig haft en chance med
>mig ;)

Næh, og har heller ikke list, men du ved - i fantasien kan alting lade
sig gøre. At sove, måske at drømme...

>Jeg har ellers indtrykket at de fleste er krummede , bøjede eller skæve på en eller anden
>måde.
>Men det ved du nok mere om end jeg. ;)

Tro mig, jeg er sikkert den hér der har set flest

Mange er lidt skæve, færre er lidt bøjede og få er krumme, men de
fleste er lige og blot lidt skæve til et af verdenshjørnerne.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Charlatan

Dato : 24-04-01 16:38

> [...]
kvinder jeg har
>været sammen med.
>At min pik er helt lige og uden krumninger .. dvs den overholder EU

Har ellers set et EU-direktiv, der siger at den skal krumme mindst 3 grader
til enten den ene eller den anden side. Lidt mindre end en banan, lidt mere
end en agurk.

Så må må hellere følge Drømmefyrens anvisning inden EU får øje på dig!

Charlatan

Fra : Chokmah

Dato : 15-04-01 13:07

"mes" <mortenskaaning@hotmail.com> wrote in message
> Hej til alle i dss.
HI Mess

> Mit spørgsmål er om man kan onanere for meget?

nej da

> Er en gang om dagen for meget?
>
> Er en gang om ugen for lidt?

hverken det ene eller andet- bare til at behovet er tilfreds stillet ...

> Men hvad er normalt?

ingenting !

> [...]
> er i et forhold eller ej. Man kunne måske også forestille sig at det
> afhænger af ens seksualdrift, og sikkert en masse andre faktorer.

Puhh jeg gør det mest hvis jeg er syg har hovedepine eller er i dårligt
humør.
men af georgrafiske og ofte tidsmæsige årsager er onani en ikke uvæsentligt
del af mit / vores samliv - tlf chat lir osv. - det er sgu fedt ja faktisk
så sent som i går gik vi så meget til den ( mellem7-10 timer) at jeg er fame
øm & slatten alle vegne - men det føles sgu meget godt :)
MvH
Bo

Fra : Amie

Dato : 16-04-01 13:27

Hejsa

Jeg så engang et ring-ind-og-få-råd- sex program på mtv, hvor der var en fyr
der ringede ind og kunne ikke forstå hvorfor det gjore ondt hver gang han
onanerede. Han kunne ikke forstå at grunden til at han havde ondt var at han
gjore det 8-9 gange om dagen.... det er måske overdrivelse *G*

Knuser
Amie

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-04-01 14:06

Hvorfor skulle det dog gøre ondt, blot fordi han rykker den af 8-9 gange om
dagen?

Jeg har da til tider selv været oppe på over 10 gange om dagen, over LANGE
perioder (måske 14 eller 1 måned), og jeg har da aldrig oplevet smerte eller
anden ubehag..

Fra : Amie

Dato : 16-04-01 17:08

Hejsa 'Drømmefyren'

> Hvorfor skulle det dog gøre ondt, blot fordi han rykker den af 8-9 gange
om
> dagen?

Jamen hvorfra skulle jeg vide det ?? jeg ref. bare noger der var i TV. Jeg
er selv pige og ved ikke hvor meget der skal til før det gør ond.

> Jeg har da til tider selv været oppe på over 10 gange om dagen, over LANGE
> perioder (måske 14 eller 1 måned), og jeg har da aldrig oplevet smerte
eller
> anden ubehag..

Jamen det er da heldigt for dig.. tror ikke det er alle drenge der ikke vil
føle smerte ved så meget onani, men hva' ved jeg om det.

Amie

Fra : Hanne L

Dato : 17-04-01 21:32

*DrømmeFyren* skrev i en meddelelse news:9beqqc$n24$1@sunsite.dk...

Hej *Drømmefyr*

> Hvorfor skulle det dog gøre ondt, blot fordi han rykker den af 8-9 gange om
> dagen?

Hvordan får man dog tid til det? *GGG*
Som kvinde må jeg for eget vedkommende sige, at det højst
bliver til et par gange om dagen og slet ikke hver dag. Ikke
fordi lysten mangler, men tiden og lejligheden til det.

Venlig hilsen
Hanne L

Er du sød at tænke på din klippe- og citatteknik og svare
nedenunder det, du svarer på samt klippe det væk, du ikke svarer på.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-04-01 18:55

> [...]
> onanerede. Han kunne ikke forstå at grunden til at han havde ondt var at han
> gjore det 8-9 gange om dagen.... det er måske overdrivelse *G*

Han gjorde det nok forkert eller var for voldsom.
Han skulle prøve med glidecreme på .. det er godt !

Fra : René Hjorth

Dato : 16-04-01 13:45

Sat, 14 Apr 2001 23:57:20 +0200 skrev "mes"
<mortenskaaning@hotmail.com>

Hej mes,

>Mit spørgsmål er om man kan onanere for meget?

Det er næste nikke muligt; det eneste ulempe ved at onanere for meget,
er blot slitage på kønsdelene, og erkændelsen af at være lidt
"afslappet" bagefter.

>Er en gang om dagen for meget?

Næh; jeg har en fast kæreste, og vil gætte på at vi dyrker sex
gennemsnitlig én gang om dagen, men at jeg derudover onanerer
gennemsnitlig 1-2 gange om dagen.

>Er en gang om ugen for lidt?

Det er det for mig, alt for lidt, men det er afhængig af dine lyster
og dit behov.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : kba

Dato : 16-04-01 22:13

Onani kan vel kun overdrives på den måde, at man bliver for slidt til det - eller hvis det optager en så meget, at man har for lidt tid/lyst/overskud til andre ting - fx til sex med sin kæreste!
Dog skulle jeg mene, at man må have et ret kedeligt liv, hvis man har brug for at onanere flere gange om dagen!

Hilsen
Kim
http://kba.person.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-04-01 19:00

> Dog skulle jeg mene, at man må have et ret kedeligt liv, hvis man har brug for at
onanere flere gange om dagen!

eller man har en ualmindelig stor libido

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-04-01 00:26

"René Hjorth" skrev

Hej René og velkommen til mes.

> skrev "mes"

> Det er næste nikke muligt;

Næh, men man kan gøre det forkert, så man absolut ikke har lyst
til at gøre det mere.

> det eneste ulempe ved at onanere for meget, er blot slitage på
> kønsdelene,

Jeg gætter på, at det der sker er at man "slider" eller udtørrer
huden og hvis man ikke er opmærksom på det, kan man lave ubehage-
lige små rifter/ slide det yderste lag hud af.

Problemet er dog ikke større, end at det kan afhjælpes hvis man
bruger f.eks. en fed creme mens man onanerer.

Det er ikke gørelsen, det er smørelsen...

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-04-01 18:59

> Det er næste nikke muligt; det eneste ulempe ved at onanere for meget,
> er blot slitage på kønsdelene,

Brug glidecreme !
Så kan man også glide fingrene direkte over hovedet istedet for at beskytte det med
forhuden .. da hovedet ellers normalt for mig er for følsomt

Det var et lille tip jeg engang fik af en pige

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-04-01 18:52

> Mit spørgsmål er om man kan onanere for meget?

Nej

> Er en gang om dagen for meget?

Nej ! .. det er for lidt >;)

> Er en gang om ugen for lidt?

Ja!

> Men hvad er normalt?

Who cares .. gør hvad du er god til og så tit du har lyst.
Hverken mere eller mindre.

> Jeg er godt klar over at det er individuelt, og det afhænger måske af om man
> er i et forhold eller ej. Man kunne måske også forestille sig at det
> afhænger af ens seksualdrift, og sikkert en masse andre faktorer.

Afhænger klart af ens libido ( dvs sexualdrift ).
Jeg selv f.eks er afhængig af orgasmer ( egenligt meget logisk nå man tænker på at hjernen
udløser morfin lignende stoffer når man får orgasme ) og SKAL minimum have en om dagen.

Gerne 3 - 4 .. 5 .. 6 7 8 9 10 +.
Så mange med en kæreste som muligt ( det er trods alt sjovest )

Mvh
CeeJay

Fra : René Hjorth

Dato : 21-04-01 21:42

Sat, 21 Apr 2001 19:51:51 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej CeeJay,

>Gerne 3 - 4 .. 5 .. 6 7 8 9 10 +.
>Så mange med en kæreste som muligt ( det er trods alt sjovest )

Med den produktion burde du da aftappe det på små poser og sælge ud af
det... Ønsker du foretaget en uvildig smagsvurdering?

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 22-04-01 14:41

> Hej CeeJay,

Hej igen Rene !

> Med den produktion burde du da aftappe det på små poser og sælge ud af
> det... Ønsker du foretaget en uvildig smagsvurdering?

Behøves ikke tak :)
Jeg har allerede hørt fra flere kvinder at smagen er hovedsageligt frisk og sødlig med en
lille anelse salt.
Det med at sælge ud af det tror jeg ikke ville være besværet værd.
Hvem ville betale for det ?

Fra : René Hjorth

Dato : 24-04-01 21:57

Sun, 22 Apr 2001 15:41:00 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej Christian,

> [...]
>lille anelse salt.
>Det med at sælge ud af det tror jeg ikke ville være besværet værd.

Hmmm, med tanke for ovenstående smagsanmeldelse, samt det at du er
både ung og hetero, ville sikkert være med til at friste flere bøsser
(incl. undertegnede, naturligvis

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 27-04-01 12:19

> Hmmm, med tanke for ovenstående smagsanmeldelse, samt det at du er
> både ung og hetero, ville sikkert være med til at friste flere bøsser
> (incl. undertegnede, naturligvis

Hvorfor har det noget med det at gøre at jeg er hetero .. er det spændende at jeg er fra
"den anden lejr"

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-04-01 16:10

"Christian 'CeeJay' Jensen" skrev

Hej Cristian

> Hvorfor har det noget med det at gøre at jeg er hetero .. er det
> spændende at jeg er fra "den anden lejr"

Ja, du er jo fuldstændigt uberørt (af mænd). Og, ikke mindst, René
vil jo gerne bevise at han er langt bedre til håndværket, end alle
kvinder du hidtil er stødt på.

Hvis René har en rigtig god dag, tror han sikkert at han kan over-
bevise dig om at mænd er sagen.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : René Hjorth

Dato : 27-04-01 21:05

Fri, 27 Apr 2001 17:09:57 +0200 skrev "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net>

Hej Peder,

>Ja, du er jo fuldstændigt uberørt (af mænd).

Det er nok en del af det, ja.

>Og, ikke mindst, René vil jo gerne bevise at han er langt bedre til håndværket,
>end alle kvinder du hidtil er stødt på.

Det er nok en lille-bitte del af det, ja, man vil jo gerne vises hvor
god en afsutning KAN være, men ikke særligt vigtigt trods alt.

>Hvis René har en rigtig god dag, tror han sikkert at han kan over-
>bevise dig om at mænd er sagen.

Næh nej, det ville være en helt forkert oplevelse der ikke virkede i
min fantasi - fyren skulle helt klart blive VED med at være hetero,
men have et behov for at få den suttet af fra tid til anden.

Som sagt: ren (beskidt) fantasi... ... ...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-04-01 10:51

"René Hjorth" skrev

Hej René

> Det er nok en lille-bitte del af det, ja, man vil jo gerne vises
> hvor god en afsutning KAN være, men ikke særligt vigtigt trods
> alt.

Man skal ikke kimse af faglig håndværksmæssig stolthed.

> Som sagt: ren (beskidt) fantasi... ... ...

Ok, beklager fejltagelsen.

Jeg tænkte blot på at nogle tidligere har skrevet, at for dem
ville det være ret fedt at kunne "kurere/ omvende" en kvinde med
lesbiske tilbøjeligheder (ud fra ideen: hvis de kunne det, så var
de nogle farlige karle) og så kom jeg til at trække det ovennævnte
nedover hovedet på dig.

Med venlig hilsen

Peder, som på grund af vejret ikke gider gå til www.mip2001.dk al-
ligevel. Vejret er så godt, at det ville være synd at spilde tiden
indendøre.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-05-01 00:49

> Det er nok en lille-bitte del af det, ja, man vil jo gerne vises hvor
> god en afsutning KAN være, men ikke særligt vigtigt trods alt.

Jeg tror jeg ved hvor godt det kan være at få guffet gren , men kun fordi jeg havde
fornøjelsen at være kæreste med en meget talentfuld dejlig pige.
Hun var totalt suveræn indenfor det område .. Hun har formået at give mig mit livs
længeste og mest kraftfulde orgasme der var så stærk at jeg nær var besvimet hvis jeg ikke
havde skubbet hende væk før jeg fik et blackout. .. Næsten 1 fuldt minut ren extase.

Jeg ved dog også hvor dårlig en gufning kan være da jeg har fået en så dårlig af jeg
ligefrem tændte af på det.

> [...]
> men have et behov for at få den suttet af fra tid til anden.
>
> Som sagt: ren (beskidt) fantasi... ... ...

Du kan jo forsøge dig , men jeg tror ikke du får noget ud af det.
Jeg er godtnok en meget åben person der sagens kan se hvordan en mand kan finde en anden
mand interessant.
Jeg personligt finder bare kvinder langt mere spændende end mænd. Alle de dejlige kurver
og bløde former .. den glatte hud og fine små hår .. Uhhh .. det er guf!
Jeg tænder simpelthen allermest på det feminine.

og en helt anden ting .. hvad siger Nicolai til det ? ( den søde lille dreng *dikedik*
*gg* )
Du fantaserer vel ikke om andre en kæresten ?

Fyyyy René !
Din beskidte dreng. *g*

Fra : René Hjorth

Dato : 20-05-01 21:33

Wed, 2 May 2001 01:48:58 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej Christian,

>Jeg tror jeg ved hvor godt det kan være at få guffet gren , men kun fordi jeg havde
>fornøjelsen at være kæreste med en meget talentfuld dejlig pige.

Det er nok også det primære, den der sutter skal 1) have teknikken i
orden, 2) vide hvad det er der er godt - ellers kan det være lige meget.

>Jeg ved dog også hvor dårlig en gufning kan være da jeg har fået en så dårlig af jeg
>ligefrem tændte af på det.

Det har jeg dog slet ikke oplevet, men jeg har jo også kun prøvet at få
den suttet af fyre, nogle af dem var kun halvgode til det, hvilket
sikkert var fordi 1) fejlede, men 2) korrigerede.

>Du kan jo forsøge dig , men jeg tror ikke du får noget ud af det.

Hov? Var det et løfte?

>Jeg er godtnok en meget åben person der sagens kan se hvordan en mand kan finde en anden
>mand interessant.

Ved det, på samme måde kan jeg sagtens se hvad det er mine venner se ved
nogle piger.

Det sjove ved situationen, er at jeg - i fantasien - ser massere af
logik I at jeg engang imellem kan give en heterofyr et blowjob, men at
jeg selv aldrig kunne fantasere om at få den suttet af en pige.

En slags fantasi-dobbeltmoral

>og en helt anden ting .. hvad siger Nicolai til det ? ( den søde lille dreng *dikedik*
>*gg* ) Du fantaserer vel ikke om andre en kæresten ?

Fantasier er lovlige... Ikke at jeg mens vi elsker ligger og fantaserer
at det var en anden der udfyldte hans rolle, slet ikke, men engang
imellem ved solo-onani, kan jeg godt "genopleve" svundne oplevelser i
fantasien.

>Fyyyy René !
>Din beskidte dreng. *g*

Jeps!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 29-05-01 14:32

> Det har jeg dog slet ikke oplevet, men jeg har jo også kun prøvet at få
> den suttet af fyre, nogle af dem var kun halvgode til det, hvilket
> sikkert var fordi 1) fejlede, men 2) korrigerede.

Det har måske noget at gøre med at de fleste fyren VED hvor en pik er følsom ..
hvad der er godt.

> Hov? Var det et løfte?

*lol* Glem det René .. du får mig ikke overtalt *s*
Men jo , du er velkommen til at prøve.

> [...]
> logik I at jeg engang imellem kan give en heterofyr et blowjob, men at
> jeg selv aldrig kunne fantasere om at få den suttet af en pige.

Det viser vel bare at du tænder på mænd .. ikke kvinder.
Jeg har på samme måde heller ikke fantasier om mænd.

*hehe* "Be one with your inner beast"

Fra : René Hjorth

Dato : 27-04-01 21:02

Fri, 27 Apr 2001 13:19:17 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej CeeJay,

>Hvorfor har det noget med det at gøre at jeg er hetero .. er det spændende at jeg er fra
>"den anden lejr"

Utroligt meget, ja!

Jeg ved ikke hvorfor, og synes at det er utroligt fjollet, men sådan
er det - det tænder lidt mere...

Måske kan det oversættes til de fantasier mange heterofyre har om at
prøve at "forføre" en lesbisk ??

Måske fordi man nemmere kommer til at opfatte heterofyre som lidt
uskyldige, altså en slags jomfruelighed?

Ja, det er MEGET fjollet!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 27-04-01 23:46

René Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [...]
> prøve at "forføre" en lesbisk ??
>
> Måske fordi man nemmere kommer til at opfatte heterofyre som lidt
> uskyldige, altså en slags jomfruelighed?

Det er sjovt. Jeg har hele tiden opfattet mig som hetero, og mine
forældre forventer også at jeg er sådan. Men forventninger fra andre
lægger jeg ikke noget i. Det må de selv om. Men efter at jeg er blevet
ældre har min holdning skiftet til at jeg _måske_ er hetero. Jeg ved det
ikke længere. Måske er jeg bi. Måske en dag er jeg åben for
eksperimenter.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : René Hjorth

Dato : 20-05-01 21:36

Sat, 28 Apr 2001 00:46:19 +0200 skrev post@gunnar-v.dk (Gunnar
Vestergaard)

Hej Gunnar,

>Det er sjovt. Jeg har hele tiden opfattet mig som hetero, og mine
>forældre forventer også at jeg er sådan.

Situationen er jo at vi er født og opvokset i et heteroseksuelt samfund,
og det er hvad der er naturligt for os - at derfor sætte spørgsmål ved
sin seksuallitet kræver altså noget personligt mod og at der er et kim
et sted.

>Men efter at jeg er blevet ældre har min holdning skiftet til
>at jeg _måske_ er hetero. Jeg ved det ikke længere.
>Måske er jeg bi. Måske en dag er jeg åben for eksperimenter.

Jeg tror at det er meget syndt at have den holdning; ikke at man en dag
måske får prøvet alt og alle, men at hvis noget en dag skulle tænde én,
er man mere åbent overfor det.

For en 8-10 år siden ville jeg sikkert have prøvet at lokke dig, hvis
jeg så ovenstående formulering

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-05-01 00:34

> Hej CeeJay,

Hej René

> Utroligt meget, ja!
>
> Jeg ved ikke hvorfor, og synes at det er utroligt fjollet, men sådan
> er det - det tænder lidt mere...

Noget med at man altid stræber efter det man ikke kan få ?

> Måske kan det oversættes til de fantasier mange heterofyre har om at
> prøve at "forføre" en lesbisk ??

Jeg har nu ikke nogen specielle drømme om det. Joo jeg tror godt jeg kunne drømme om at
forføre en lækker lesbisk pige men ikke mere end jeg kunne drømme om at forføre en lækker
hetero pige.
Det gør det ikke mere lækkert hvis pigen er lesbisk end hvis hun ikke er det, men det gør
det heller ikke mindre lækkert.
En lækker kvinde er en lækker kvinde.

> Måske fordi man nemmere kommer til at opfatte heterofyre som lidt
> uskyldige, altså en slags jomfruelighed?

Jamen , jeg er MEGET uskyldig og ren .. Men jeg arbejder på at forbedre mig ;)

Men jeg kan godt se hvordan du kan synes at hetero'er er lidt mere uskyldige / rene ,
fordi du selv er homo.
Jeg tror det er opfattelsen af homosexualitet er anderledes , det er mere
tabu/beskidt/frækt/unormalt at en ikke "indviet" person vil virke urørt og uskyldig på en
måde.
Jeg tror også at lesbiske kvinder kan se ikke lebiske kvinder på samme måde.
Men jeg har svært ved at finde nogen mere uskyldig end mig selv at tænde på. .. Det skulle
da lige være gudeskønne "nysgerrige" jomfruer - men jeg kender desværre ingen.

> Ja, det er MEGET fjollet!

Skidt med det René .. du klarer dig fint med at være anderledes.

Mvh
Christian / CeeJay

Fra : René Hjorth

Dato : 20-05-01 21:42

Wed, 2 May 2001 01:33:54 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej Christian,

>Noget med at man altid stræber efter det man ikke kan få ?

Måske, og måske ikke - der findes også bøsser jeg ikke kan få, og dem er
jeg *komplet* uinteresseret i - men engang imellem møder jeg en hetero
som jeg godt kunne tænde lidt på at få lov til at smage...

Jeg tror nærmere at det er en snert af det jomfruelige ?

>Jeg har nu ikke nogen specielle drømme om det.

Nu skrev jeg jo heller ikke *alle* heterofyre

>Jamen , jeg er MEGET uskyldig og ren .. Men jeg arbejder på at forbedre mig ;)

Høhøhø [sjofel latter]

>Jeg tror det er opfattelsen af homosexualitet er anderledes , det er mere
>tabu/beskidt/frækt/unormalt at en ikke "indviet" person vil virke urørt og uskyldig på en
>måde.

Ja, jeg tror at det er det samme der virker i mine fantasier - altså når
de har "den" drejning.

>Jeg tror også at lesbiske kvinder kan se ikke lebiske kvinder på samme måde.

Well, det tror jeg faktisk ikke - ikke på grundlag af dem jeg kender;
for rigtigt mange lesbiske og derfor også rigtigt mange kvinder, har
fantasien om den *aktive* forførelse til sex langt mindre vægt, idet
denne seance jo er næsten renset for kærlighed og følsomhed.

>Skidt med det René .. du klarer dig fint med at være anderledes.

Tak & ja.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:36

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote in
<9bsomn$3sn$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>) og SKAL minimum have en om dagen.
>
>Gerne 3 - 4 .. 5 .. 6 7 8 9 10 +.
>Så mange med en kæreste som muligt ( det er trods alt sjovest )

CJ...jeg er chokeret...

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-05-01 18:23

> CJ...jeg er chokeret...

Nej du er ej. Du er tændt .. indrøm det. *lol*