MS Windows
briani 27239
WinXP - Fejl i tilføj/fjern windows-kompon~
Fra : Familien Nielsen

Dato : 07-11-03 05:19

Hej

Jeg får en fejl når jeg klikker på tilføj/fjern windows-komponenter,

Fejlen er:
Installationsprogrammet kunne ikke åbne INF-filen msmqocm.inf.
Kontakt systemadministratoren. Den angivne fejlkode er 0x2 på linje
2011777033.

Jeg ikke komme ind i programmet windows-komponenter og kan kun trykke på ok,
hvorefter det lukke.

Er der nogen som ved hvad der er galt ?

PS: den fejl kom efter jeg har opdateret winXP

--
Mvh. Nielsen
Svar kun i NG, ikke over Mail.

Fra : WizardOfOz

Dato : 11-03-04 12:57

"Familien Nielsen" skrev d. 07-11-03 05:19 dette indlæg :
> [...]
> hvorefter det lukke.
>
> Er der nogen som ved hvad der er galt ?
>
> PS: den fejl kom efter jeg har opdateret winXP

har du klaret det? ellers gå ind i windows/inf og editér sysoc.inf fjern
linjen:

msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6

og gem

http://www.kandu.dk/