billeder
Fra : Martin Larsen

Dato : 06-11-03 22:39

Hejsa

Inspireret af et indlæg har jeg også valgt at oprette et album på megapixels
med lidt billeder af vuffen. Albummet hedder Kemba:

http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?vis_side=1&id=3811&kode=

DEr vil snart komme nogle mere nutidige billeder så i kan se hvor stor han
er blevet

MVh

Martin

Fra : Louise

Dato : 09-11-03 11:33

Hey hey!!!

Sød hund, men hvilken race er det lige det er???

Det kan godt være det er et lidt dumt spørgsmål, men kan altså ikke lige se
det...

Knuz Louise ;0)

Ps. Det er min hund der er under din inde på megapixel, den der hedder Zika.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-11-03 11:41

> [...]
> det...
>
> Knuz Louise ;0)
>
> Ps. Det er min hund der er under din inde på megapixel, den der hedder

HEjsa

Det er ikke så dumt et spørgsmål Kemba er nemlig en ægte blanding af
Broholmer/Malamut/schæfer og måske lidt mere

nøøøjh Zika er da godt nok nuser

Martin

Fra : Louise

Dato : 09-11-03 19:21

Hey hey!!!

Okay, så var det derfor jeg ikke lige kunne se det, holdte også mest til en
meget lys schæfer!!!

Men hold op den er cute!!!

Men det ser da ud til at være en dejlig blanding.

Tak tak, og ja, det er jo faktisk en ægte Nuser hund!!!

Knuz Louise ;0)

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-11-03 21:05

> [...]
>
> Men hold op den er cute!!!
>
> Men det ser da ud til at være en dejlig blanding.
>
> Tak tak, og ja, det er jo faktisk en ægte Nuser hund!!!

Det er nu ellers schæfer der er mindst af ham i når man ser ham "live"
størrelsesmæssigt er han mest broholmer og så har han en del farvetegninger
fra malamuten. Og så er han fræk som bare pokker ! men han er nu den
skønneste hund alligevel. Kan nogen gange bare godt være lidt anstrengende
med en hvalp på 8 mdr der er 72-73 cm til ryggen og som vejer cirka 55 kg.
Men det er nu skønt at ha' hund

MArtin