Den Originale Star Wars-trilogi På DVD Til~
Fra : cybamerc

Dato : 06-11-03 22:29

September 2004!

Advarsel!!! Linket indeholder Ep. III spoilers.

http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=16453

Advarsel!!! Linket indeholder Ep. III spoilers.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-11-03 00:20

On 6 Nov 2003 13:28:32 -0800, cybamerc@yahoo.com (cybamerc) wrote:

>September 2004!
>

>Advarsel!!! Linket indeholder Ep. III spoilers.
>
>http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=16453
>
>Advarsel!!! Linket indeholder Ep. III spoilers.

Some interesting things came to light. The marketing timeline for
Star Wars is as follows - This week, The Clone Wars, then the original
Star Wars trilogy is being released September 2004, then Episode 3
teaser advertising begins in January of 2005, Episode 3 May 2005,
Episode 3 DVD/VHS November 2005. One little fun fact - seems that
they have TWO Star Wars television ideas floating around the
ranch...one would be animation and the other - LIVE ACTION. These
television projects would be in 2006. Let's hope they're better than
the Star Wars Christmas Special, or those Ewok films.

Jeg er lidt forvirret nu.
Hvad med Lucas' udgaver af SW 4-6? Glimrende hvis han har droppet det,
men 'original Star Wars trilogy' skal sikkert ikke tages _helt_
bogstaveligt eller??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-11-03 02:17

Morten Bowman Hansen wrote:
> Jeg er lidt forvirret nu.
> Hvad med Lucas' udgaver af SW 4-6? Glimrende hvis han har droppet det,
> men 'original Star Wars trilogy' skal sikkert ikke tages _helt_
> bogstaveligt eller??

Desværre menes der nok de originale "special edition" udgaver :(

Tenz.

Fra : Emil Rune

Dato : 07-11-03 08:47

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message

> Desværre menes der nok de originale "special edition" udgaver :(
>
> Tenz.

Ja. For Lucas eksisterer originalversionerne simpelthen ikke mere. Det har
han ladet forstå i flere interviews ;(

Hilsen Emil

Fra : Morten DH

Dato : 07-11-03 16:00

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse
> Ja. For Lucas eksisterer originalversionerne simpelthen ikke mere. Det har
> han ladet forstå i flere interviews ;(

Han kan da bare lige prøve på at komme for at hente min Star Wars laserdisk
box med de originale udgaver i CAV... så blir det en helt anden der skyder
først

Fra : cybamerc

Dato : 07-11-03 20:37

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> wrote in message news:<3fab4dce$0$27425$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Ja. For Lucas eksisterer originalversionerne simpelthen ikke mere. Det har
> han ladet forstå i flere interviews ;(

Der går faktisk rygter om, at de "rigtige" original-versioner vil
blive udsendt. Som du dog selv nævner, har Lucas gentagne gange
udtalt, at han kun anerkender SE'erne, og derfor tror jeg, at det er
dem, der vil blive udsendt (med nogle ændringer). Men som sagt går der
rigtigt mange rygter lige for tiden, og der er faktisk også rigtigt
mange af dem, der viser sig at være sande, så hvem ved? Vi kan altid
håbe... Laserdisc-udgaverne holder næppe evigt.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 08-11-03 08:36

"cybamerc" <cybamerc@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> mange af dem, der viser sig at være sande, så hvem ved? Vi kan altid
> håbe... Laserdisc-udgaverne holder næppe evigt.

Så husk lige at gå ind og og kast en underskrift på
http://www.originaltrilogy.com/

Kampagnen der vil have den originale trilogi på DVD. 45,204 har skrevet
under indtil videre. Der er vist plads til lidt flere!!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : cybamerc

Dato : 08-11-03 18:28

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> wrote in message news:<boi6ci$2isg$1@news.cybercity.dk>...

> Så husk lige at gå ind og og kast en underskrift på
> http://www.originaltrilogy.com/

Mener at jeg allerede har tilføjet mit navn. Den har jo kørt i nogen tid :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-03 21:35

Emil Rune wrote:

> Ja. For Lucas eksisterer originalversionerne simpelthen ikke mere. Det har
> han ladet forstå i flere interviews ;(

Men det kunne være at nogle af alle de fans der har betalt hans søns Bar
Mitzvah, ikke havde det på samme måde?

/David