Hvordan er den nu ?? Hundens 10 bud
Fra : EnjoyNews

Dato : 06-11-03 22:22

Jeg fandt på et tidspunkt en sjov udgave af "Hundens 10 bud", men kan ikke
finde den nu.. kan nogen mon hjælpe ?

Noget med .. "Hvad der er dit er mit".... "ligger det på gulvet er det
mit".... "er det fuldstændig ødelagt og ubrugeligt er det dit"...
Kan nogen den hele eller har adressen på hjemmesiden den står ??

Mange hilsner
Heidi

Fra : Dharma

Dato : 08-11-03 11:35

Hej!

Det må være "Hundens 11 bud" du leder efter!! Du kan bare søge på det og
det vil poppe op fra mange hundeejers hjemmesider.

Håber det var de 11........

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : /Ole

Dato : 08-11-03 23:36
Fra : Pia Nave

Dato : 09-11-03 15:49

/Ole wrote:
> http://home.worldonline.dk/nini/adr/1999/side18.htm
>
> /Ole og Dino
>

> Hej

Hmmm...der er jo den 'rigtige' version af de 11 bud....
Så vidt jeg kunne forstå var det den 'sjove' version der blev efterlyst
Har aldrig selv set den, men efter Linda's korte uddrag:
"Hvad der er dit er mit".... "ligger det på gulvet er det
mit".... "er det fuldstændig ødelagt og ubrugeligt er det dit"...ja, så
er jeg altså blevet _meget_ nysgerrig

Håber nogen finder et link....!!

Mvh. Pia

Fra : B Frey

Dato : 09-11-03 23:38

Hejsa

Søgte på nettet og fandt følgende
Mon ikke det er det I er ude efter?

1. Hvis jeg kan li' det - er det mit.

2. Hvis det er i min mund - er det mit.

3. Hvis jeg kan ta' det fra dig - er det mit.

4. Hvis jeg havde det for lidt siden - er det mit.

5. Hvis det er mit - må det aldrig se ud, som om det er dit.

6. Hvis jeg har tygget på noget - er ALLE bidderne mine.

7. Hvis det ser ud som mit - er det mit.

8. Hvis jeg så det først - er det mit.

9. Hvis du leger med noget og lægger det fra dig - bliver det
automatisk mit.

10. Hvis det er gået i stykker - så er det dit.

Mvh

Betina Frey

bfj@c.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 10-11-03 08:29

Jo! Det er denne her... den er altså sjov..
Tak for det.

Heidi

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 09:57

On Sun, 9 Nov 2003 23:37:35 +0100, "B Frey" <musik@paradis.dk> wrote:

>10. Hvis det er gået i stykker - så er det dit.

Den er helt menneskelig, ikk'?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk