DNS til brug på linier fra vilkårlige udby~
Fra : M. J.

Dato : 06-11-03 21:33

Findes der nogle DNS servere som jeg kan bruge uanset hvilken linie jeg er
koblet op via?

Adresser?

Vh.
M. J.

Fra : Kristian Svane

Dato : 07-11-03 09:40

"M. J." <internet_FJERNES_@rolator_fjernes_.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle DNS servere som jeg kan bruge uanset hvilken linie jeg er
> [...]

Jeg mener at Ticali's virker alle steder fra.. 212.54.64.170 212.54.64.171

Mvh Kristian Svane

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-11-03 10:34

Kristian Svane wrote:

> "M. J." <internet_FJERNES_@rolator_fjernes_.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg mener at Ticali's virker alle steder fra.. 212.54.64.170 212.54.64.171

Men man kan ikke regne med at den service vedbliver. Som udgangspunkt,
brug dem som man får tildelt af den udbyder man benytter.

--
Don't waste space

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 07-11-03 15:36

Thomas Corell <intheNO.SPAMnews@corell.dk> wrote:

>Men man kan ikke regne med at den service vedbliver. Som udgangspunkt,
>brug dem som man får tildelt af den udbyder man benytter.

Ja.

Alternativt kan man selv køre en navneserver lokalt på maskinen. Det
er naturligvis ikke specielt effektivt hvis det er en maskine der ofte
tændes og slukkes, så den ikke får bygget en fornuftig cache op, men
det er nok ikke det store problem i praksis.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Kim Jensen

Dato : 08-11-03 10:18

> Findes der nogle DNS servere som jeg kan bruge uanset hvilken linie jeg er
> koblet op via?
> Adresser?

StofaNets: 212.10.10.4 / 212.10.10.5

Virke alle de steder jeg har prøvet, og de er nemme at huske

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //