Anja efter Victor
Fra : John Hultgreen

Dato : 06-11-03 21:25

Er der nogen der oplevet problemer med at afspille filmen. Specielt ved
menuerne er der problemer.
andre?

Venligst
John Hultgreen

Fra : Emil Saksager

Dato : 06-11-03 21:41

Hej

Jeg har godt nok kun set den engang, altså ikke eksperimeneret videre meget
med menuerne. Men ingen problemer her.. Hvad drejer de sig om?

-Emil

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-11-03 22:10

John Hultgreen wrote:

> Er der nogen der oplevet problemer med at afspille filmen. Specielt ved
> menuerne er der problemer.
> andre?

Hvilken afspiller har du?

Fra : Thomas

Dato : 06-11-03 22:26

Hejsa

Ja jeg har haft problemer med den... Jeg har faktisk lige købt den i dag.
Og skulle så her til aften se den første gang...
Nu noterede jeg mig ikke lige tidspunktet. Men i en scene, hvor Anja
sidder og græder lidt, går den bare fuldstændig i stå i min afspiller. Og
jeg kan ikke spole frem, eller tilbage... Det eneste der virker er faktisk
at klikke videre til næste afsnit, og så spole tilbage til lige efter hvor
den
går istå.

Min DVD-afspiller er en Pioneer DV-626D, som jeg aldrig har haft et
eneste problem med før...

Er der andre af jer der har samme problem? Skulle man gå ned og få
den byttet?

Mvh. Thomas

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-11-03 10:36

Thomas's utterance expressed in

> Er der andre af jer der har samme problem? Skulle man gå ned og få
> den byttet?

Jeg ville da bytte den med det samme.

Hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Tina W. Overgaard

Dato : 08-11-03 12:08

Jeg har også lige købt den og jeg vil straks ned og bytte den med det samme.
Men sprøgsmålet er om det bliver bedre af at få en ny, hvis det er en hel
produktion der er i smader.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-11-03 18:18

Tina W. Overgaard's utterance expressed in

> Jeg har også lige købt den og jeg vil straks ned og bytte den med det
> samme. Men sprøgsmålet er om det bliver bedre af at få en ny, hvis det
> er en hel produktion der er i smader.

Det finder du kun ud af på en måde :)

Og desuden kan du bare bytte en gang til - evt. til en
anden vare. Det plejer ikke at være et problem hos de
"gode" forhandlere.

Hilsner!